جلسه‌ی امروز منتخبان جدید شورا هم بدون مطرح‌شدن گزینه‌های شهرداری تبریز و ریاست شورا به پایان رسید

جلسه‌ی غیر رسمی منتخبان پنجمین دوره‌ی شورای شهر تبریز امروز بدون مطرح شدن گزینه‌های تصدی پست‌های «شهردار تبریز» و «ریاست شورا» به پایان رسید.

image_pdfimage_print

در حالیکه افکار عمومی همچنان منتظر اعلام گزینه های مدنظر منتخبان شورای پنجم شهر تبریز برای تصدی سمت شهردار هستند، جلسه امروز منتخبان نیز بدون نتیجه ای مشخص در این خصوص به پایان رسید.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، جلسه‌ی غیر رسمی منتخبان پنجمین دوره‌ی شورای شهر تبریز امروز بدون مطرح شدن گزینه‌های تصدی پست‌های «شهردار تبریز» و «ریاست شورا» به پایان رسید.

انتخاب هیأت رئیسه‌ در دستور کار جلسه‌ی امروز منتخبان پنجمین دوره‌ی شورای شهر تبریز بود که در این جلسه صرفا در خصوص کم و کیف قانون شوراها در بخش انتخاب شهردار و هیأت رئیسه بحث و گفت‌وگو شد و موارد قانونی در این خصوص قرائت شد.

گفتنی است، طبق اعلام برخی اعضا در جلسه‌ی شنبه و سه شنبه هفته آتی به موضوع انتخاب شهردار و اعضای هیأت رئیسه‌ی شورا ورود خواهد شد.

تاخیر بیش از حد انتظار در اعلام گزینه های اولیه شهرداری و نگرانی افکارعمومی بخاطر از دست رفتن فرصت انتخاب و خروج از بلاتکلیفی، از سوی شورای جدید در حالی است که بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر تقریبا در مراحل پایانی انتخاب شهردار بوده و برخی شهرها حتی گزینه نهایی خود را نیز رسما اعلام کرده اند.

همچنین انتشار اخبار مختلف و شایعات گوناگون درخصوص اسامی برخی اشخاص به عنوان رئیس قطعی شورا و شهردار منتخب آینده تبریز، این بلاتکلیفی و نگرانی ها را دوچندان کرده است.

انتهای خبر