شهین باهر تا پایان هفته رسما شهردار تبریز می شود/ فرماندار تبریز از وصول صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز خبر داد

فرماندار تبریز با بیان اینکه از طریق استانداری آذربایجان شرقی فرم انتخاب شهردار به وزارت کشور اراسال می شود، اظهار امیدواری کرد: طی این هفته مراحل صدور حکم شهردار تبریز انجام شود.

image_pdfimage_print

فرماندار تبریز از امضای صورت جلسه انتخاب شهردار تبریز توسط اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: مراحل اداری صدور حکم شهردار تبریز این هفته انجام می شود.

 به گزارش به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، رحیم شهرتی فر با بیان اینکه صورت جلسه انتخاب شهردار تبریز دیروز توسط اعضای شورای شهر امضا شد، افزود: صورت جلسه امروز توسط فرمانداری وصول می شود.

وی در پاسخ به این سوال که تاخیر در امضای صورت جلسه خللی در فرایند صدور حکم شهردار تبریز توسط وزیر کشور وارد نمی کند، اظهار کرد: چون مهلت قانونی سرپرستی شهرداری تبریز سه ماه است و هنوز این مهلت پایان نیافته، لذا هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

فرماندار تبریز با بیان اینکه از طریق استانداری آذربایجان شرقی فرم انتخاب شهردار به وزارت کشور اراسال می شود، اظهار امیدواری کرد: طی این هفته مراحل صدور حکم شهردار تبریز انجام شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز از جماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر بر انتخاب ‘ ایرج شهین باهر’ به عنوان شهردار تبریز خبر داد و گفت: دیشب با حضور تمام اعضا صورت جلسه انتخاب شهردار تبریز امضا شد.
کریم صادق زاده با بیان اینکه به دنبال توسعه همه جانبه شهری با تکیه بر توانمندی های مجموعه خدوم شهرداری هستیم، تعامل سازنده با اعضای شورای شهر را زمینه ساز تعالی و دگرگونی سازمانی و توسعه همه جانبه شهر دانست و اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی نیمه تمام همچون پروژه های مقبره الشعرا، میدان بزرگ آذربایجان و اتمام خط یک مترو و ساماندهی حاشیه نشینی توسط شهردار منتخب را خواستار شد.

‘ایرج شهین باهر’ با هفت رای از ۱۳ رای اعضای شورای شهر تبریز به عنوان شهردار تبریز انتخاب شده بود که به دلیل اختلاف اعضای شورا پروسه امضا صورت جلسه و ارسال آن به فرمانداری دو هفته طول کشید.

انتهای خبر