اشرف نیا: شروع بررسی کلیه پروژه های مناطق دهگانه در کمیسیون عمران / اولویت سال ۹۷، پروژه های ناقص و محرومیت زدا خواهد بود

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: در این جلسات مشکلات پروژه ها با حضور مدیران مناطق و کارشناسان بررسی و بعد از تحلیل، راه حل مناسب برای تسریع در اجرا و تعریف پروژه های جدید با توجه به امکانات انجام می شود.

image_pdfimage_print

اولویت اجرای پروژه ها در مناطق، با پروژه های ناقص است

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: این کمسیون شروع به بررسی و تحلیل کلیه پروژه های مناطق دهگانه تک به تک و به صورت جداگانه کرده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمد اشرف نیا در حاشیه سومین جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر تبریز با اعلام این خبر  اظهار داشت: در این جلسات مشکلات پروژه های فعال و نیمه فعال با حضور مدیران مناطق و کارشناسان بررسی و بعد از تحلیل، راه حل مناسب برای تسریع در اجرا و تعریف پروژه های جدید با توجه به امکانات انجام می شود.

وی دلیل شروع کمیسیون بررسی از منطقه ۹ را تازه تاسیس بودن این منطقه و وجود پروژه های باکیفیت و خوب در این منطقه عنوان کرد و گفت: در این جلسه که با حضور شهردار و کارشناسان منطقه انجام گرفت و از طرف کمسیون با راهکارهایی همراه بود، مقرر شد در تخصیص اعتبار برای پروژه ها در سال ۹۷، اولویت با پروژه های ناقص در منطقه باشد.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: علاوه بر پروژه های ناقص مناطق، از سال آینده اولویت در پروژه های خواهد بود که بیشتر در محرومیت زدایی منطقه تاثیر دارند و در کنار آن برای تامین اعتبار، شهرداری مناطق درآمد مستمر و پایدار پیشنهاد داده اند که در کمسیون های ذیربط مورد بررسی قرار می گیرد تا از لحاظ زمان بندی، کمیت و کیفیتی که نقش ویژه در مسایل حمل و نقل ،آرامش و زیرساخت های شهری دارد با همکاری بقیه واحد ها در شهرداری مرکز انجام گیرد.

رییس کمیسیون عمران، تکمیل سالن همایش های بین المللی تبریز ، تقاطع میدان بسیج و اتصال به آزاد راه که تاثیر مثبت در ترافیک و حمل و نقل منطقه و بلکه شرق شهر دارد و آسفالت معابر را از پروژه های مهم منطقه عنوان کرد و گفت: زیرساخت های چون تامین آب، گاز و برق انجام پذیرفته و انتقال انشعابات شروع شده است و با توجه به آن پیش بینی می شود افزایش سکونت کم کم آغاز شود

انتهای خبر