معرفی فرماندار تبریز تا دو هفته آینده/ سه چالش اصلی استان آذربایجان شرقی از نگاه استاندار جدید

با توجه به شناخت از استان و رسانه‌های مکتوب، کانال‌های تلگرامی و رسانه ملی سه موضوع، چالش اصلی استان هستند.

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌شرقی از معرفی فرماندار جدید تبریز تا دو هفته آینده خبر داد.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: چالش اصلی استان در سه بخش دریاچه ارومیه، رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ و اقدامات ملی در زمینه اشتغال جوانان خصوصاً جوانان فارغ‌التحصیل است که برای هر کدام باید برنامه‌های مدون طراحی شود.

وی افزود: از پنجم مهرماه سال جاری در استانداری آذربایجان‌شرقی کارم را آغاز کرده‌ام و با توجه به شناخت از استان و رسانه‌های مکتوب، کانال‌های تلگرامی و رسانه ملی سه موضوع فوق، چالش اصلی استان هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخش حاشیه‌نشینی و مشکلات در این زمینه، ابراز کرد: حاشیه‌نشینی جزو پنج آسیب اجتماعی استان بوده که حتی رئیس جمهور در معرفی وزیر راه و شهرسازی به ساماندهی این موضوع در کشور تاکید کرد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع حاشیه‌نشینی علاوه بر بهسازی شهر و اقدامات عمرانی می‌تواند اشتغال‌زایی و فعالیت فرهنگی را نیز ایجاد کند تا آرام آرام بتوان استان را به سمت توسعه ارتقا داد.

خدابخش در رابطه با معرفی فرماندار تبریز بیان داشت: تمام بررسی‌ها در حال انجام بوده و رو به اتمام است و تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد.

انتهای خبر