مصطفی دنیزلی مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی را تائید کرد

مربی سابق تیم پاس و پرسپولیس تهران، مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با وی را تائید کرد.    به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی در مصاحبه با تلویزیون دولتی کشور ترکیه تائید کرد که باشگاه تراکتورسازی برای قبول مسوولیت هدایت این تیم با وی مذاکراتی داشته است. وی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم […]

image_pdfimage_print

مربی سابق تیم پاس و پرسپولیس تهران، مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با وی را تائید کرد.

 

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی در مصاحبه با تلویزیون دولتی کشور ترکیه تائید کرد که باشگاه تراکتورسازی برای قبول مسوولیت هدایت این تیم با وی مذاکراتی داشته است.

وی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داشته و سالی که من در فوتبال ایران حضور داشتم، تراکتورسازی به مقام دوم ایران دست یافته بود.

وی تائید کرد که از باشگاه تراکتورسازی نمایندگانی به ترکیه آمده تا با وی مذاکراتی داشته باشند.

مربی مدنظر باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: با مدیر باشگاه تراکتورسازی آشنایی داشته و قبلا با وی همکاری داشتم و باید عنوان کنم از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم که باید بررسی کنم.

دنیزلی ۲ بار سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد که در اول بار سال ۸۳ توسط مصطفی آجرلو مدیر سابق باشگاه پاس تهران به هدایت این تیم انتخاب شده و این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کرد. هر چند اگر هفته‌های پایانی قهر نمی‌کرد پاس می‌توانست قهرمان ایران شود، اما با اختلاف تنها یک امتیاز، قهرمانی به استقلال رسید.

وی در پرسپولیس نتایج متوسطی گرفت و شاید نقطه عطف حضورش در پرسپولیس  پیروزی برابر استقلال در دربی پایتخت بود. وی در سال ۸۵ هدایت تیم پرسپولیس تهران را برعهده داشت.

مصطفی دنیزلی در صورت توافق با تیم تراکتورسازی نخستین مربی ترکیه‌ای فوتبال تبریز خواهد بود.

پیش از این واسیلی گوجا و یوان دیمیترو از رومانی، بوریس تیبیلیوف از روسیه، ارنست میدن دروپ از آلمان و تونی اولیویرا از پرتغال مربیان خارجی تیم تراکتورسازی تبریز بودند.

انتهای خبر