بیانیه حزب اعتدال و توسعه جلفا در محکومیت توهین بی سابقه مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس به مردم

عرب باغی مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس در توهین عجیب خطاب به جوانان بیکار منطقه با مفت خور خواندن آنها گفته بود: در ارس بیکار وجود ندارد و بیکاران ارس، مفت خور ها هستند❗

image_pdfimage_print

حزب اعتدال و توسعه شهرستان جلفا با صدور بیانیه ای در محکومیت توهین بی سابقه مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس به مردم منطقه، خواستار پیگیری و برخورد لازم از سوی فرماندار شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان( اعتدال پرس)، متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای گرشاسبی
فرماندار محترم و محبوب شهرستان جلفا

همانطور که مستحضرید جلفا با تاریخ کهن و قدمت زیاد خود در طول تاریخ حماسه های زیادی آفریده است.
مردم غیور و مرزنشین جلفا،غیرت و حمیت خود را در همه برهه های زمانی چه در طول ۸ سال دفاع مقدس و چه در دوران جنگهای ایران و روس به ایران و ایرانیان نشان داده است. جناب آقای فرماندار آیا جز این است که نباید اجازه دهیم افکار عمومی مردم مرزنشین جلفا جریحه دار شود؟
جناب آقای فرماندار،اینجانبان فعالین حزب اعتدال و توسعه شهرستان جلفا اهانت صورت گرفته در جلسه تودیع معارفه روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه امسال در سازمان منطقه آزاد ارس به جوانان بیکار شهرستان را نه تنها توهین و اهانت به جوانان بیکار ۱۳ درصدی بلکه توهین و اهانت به همه مردم مرزنشین شهرستان میدانیم.
جناب آقای فرماندار، همانطور که مستحضرید لازمه رشد و توسعه هر جامعه ای پرهیز از هر گونه افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال و توسعه و با احترام به قانون و اخلاقیات جامعه صورت میپذیرد.
از جناب عالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان انتظار میرود ضمن بررسی عمدی یا سهوی بودن موضوع و اتخاذ تصمیمات مقتضی، تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از تکرار چنین وقایعی بیندیشید بلکه درس عبرتی باشد برای سایرین که نمک جلفا را خورده و نمکدان نشکنند.
با تقدیم احترام
حزب اعتدال و توسعه شهرستان جلفا
۹۶/۱۱/۲۵
* گفتنی است عرب باغی مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس در مراسم تودیع خود در یک توهین عجیب خطاب به جوانان بیکار منطقه با مفت خور خواندن آنها گفته بود: در ارس بیکار وجود ندارد و بیکاران ارس، مفت خور ها هستند❗

انتهای خبر