بازهم جاده مرزی جلفا حادثه آفرین شد! / روز پرحادثه در نوار مرزی جلفا

امروز دهها ماشین از جمله خودروی مدیر اعتدال پرس، بعلت لغزندگی شدید جاده مرزی جلفا در گردنه ننم وای در اثر نشت گازوئیل از یک تانکر ترانزیتی آذربایجان در کنار بارش شدید باران، از جاده منحرف و به کوه و گاردیل های کنار جاده برخورد و موجب خسارت متعدد به این ماشین ها شد. به […]

image_pdfimage_print


امروز دهها ماشین از جمله خودروی مدیر اعتدال پرس، بعلت لغزندگی شدید جاده مرزی جلفا در گردنه ننم وای در اثر نشت گازوئیل از یک تانکر ترانزیتی آذربایجان در کنار بارش شدید باران، از جاده منحرف و به کوه و گاردیل های کنار جاده برخورد و موجب خسارت متعدد به این ماشین ها شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، متاسفانه نبود کنترل بر تردد خودروهای سنگین و فرسوده بودن اکثر آنها خصوصا در ایام پرترافیک تعطیلات، جان مردم را خطر انداخته و موجب خسارت های متعدد خصوصا جانی شده است.
لازم است ادارات راه و راهداری و راهنمایی و رانندگی جلفا و نیز مسئولین منطقه آزاد، قبل از اینکه دامنه این تصادفات و خسارت ها گسترده تر شود، در ایمن سازی و کنترل این جاده مشترک توریستی_ترانزیتی پر رفت و آمد، تدبیر عاجل و جدی کنند.

به گفته فرماندار جلفا که به محض اطلاع سریعا دستورات مقتضی را دادن، تذکرات لازم در این خصوص قبلا به مسیولین ذیربط جهت کنترل بیشتر تردد در جاده مرزی جلفا بخصوص در ایام تعطیلات پیش رو داده شده بود(که البته مورد بی توجهی این مسئولین ذیربط قرار گرفته بود!)

اضافه می شود، امروز ترافیک شدید جاده مرزی جلفا بعلت تردد گسترده خودروهای سنگین ترانزیتی، ریزش متعدد سنگریزه در جاده فواصل مختلف بعلت بارش شدید باران و سیل در جاده، وضعیت بسیار نامناسبی را برای مسافران عبوری این مسیر رقم زده بود.

همچنین لازم است از تلاش عوامل پاسگاه مرزبانی ننم وای در رسیدگی به حادثه دیدگان و کنترل خودروهای عبوری در این صحنه که زیر بارش شدید باران کمک رسانی می کردند، تشکر ویژه شود.

انتهای خبر