سه انتصاب جدید در استان

?تغییر در آرایش مدیریتی سازمان های مذهبی آذربایجان شرقی

در روزهای پیش‌رو شاهد چند تغییر مدیریتی در سطح استان خواهیم بود بطوریکه روسای ۳ سازمان مهم فرهنگی و مذهبی آذربایجان‌شرقی تغییر می یابند.

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام حسن شعبانی

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در روزهای پیش‌رو شاهد چند تغییر مدیریتی در سطح استان خواهیم بود بطوریکه روسای ۳ سازمان مهم فرهنگی و مذهبی آذربایجان‌شرقی تغییر می یابند.

در این تغییرات، علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی که سال گذشته دچار حاشیه های انتقادی شده بود، جای خود را به حجت الاسلام شهاب‌الدین حسینی خواهد داد.
حسینی، پیش‌تر مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی و در آخرین سمت، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان را بر عهده داشت، دوباره به مسئولیت قبلی خود باز می گردد!

حجت الاسلام حسن شعبانی روحانی جوان نیز که پیش‌تر به عنوان سفیر فرهنگی ایران در ترکیه و رئیس سازمان جوانان استان فعالیت داشت؛ به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، جایگزین حسینی خواهد شد.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده بعد از سالها خدمت صادقانه در راس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان، بازنشسته شده و جای خود را به خطیب معروف شهر تبریز، حجت الاسلام رسول برگی می دهد.

  • آدرس کانال اطلاع رسانی اعتدال پرس در تلگرام :   @etedalpres
انتهای خبر