? چرا نمایندگان آذربایجان‌شرقی ضعف پایین‌ بودن اعتبار استان را در خود جست‌وجو نمی‌ڪنند؟!!

استان آذربایجان‌شرقی، ۱۹ نماینده در مجلس دارد ڪه هیچ‌یڪ از این محترمین، عضو ڪمیسیون "برنامه و بودجه و محاسبات" مجلس دهم نیستند!

image_pdfimage_print

اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)/

قلی اله‌قلی‌زاده؛ رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور، با بیان این‌ڪه آذربایجان شرقی بین سایر استان‌های ڪشور دارای اعتبارات پایینی در بودجه ڪشور است، افزود: انتظار داریم با عنایت رییس جمهور، در اعتبارات استان بازنگری شده و اعتباراتی ڪه شایسته جایگاه و موقعیت استان است برای سال آتی تدوین شود.

◀️ و اما…

استان آذربایجان‌شرقی، ۱۹ نماینده در مجلس دارد ڪه هیچ‌یڪ از این محترمین، عضو ڪمیسیون “برنامه و بودجه و محاسبات” مجلس دهم نیستند! و به عبارتی بهتر هیچ‌یڪ از این‌ عزیزان، نتوانسته اند عضو مهم‌ترین ڪمیسیون مربوط به بودجه شوند و شایان ذڪر است ڪه همه‌ی اعضای این‌ ڪمیسیون تخصصی در ڪمیسیون تلفیق بودجه سال عضو هستند!

ڪمیسیون تلفیق به منظور تنظیم اصول و مفاد برنامه‌های توسعه و لوایح بودجه ڪل ڪشور و ایجاد هماهنگی بین ڪمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، پس از تقدیم لایحه مربوط توسط دولت به مجلس، تشڪیل می‌گردد و بطور مثال ڪمیسیون تلفیق ۹۸؛ تنها دو عضو از آذربایجان‌شرقی داشت. یڪی محمدحسین‌ فرهنگی(نماینده تبریز) بود ڪه از ڪمیسیون تخصصی صنایع و معادن نماینده در تلفیق شده بود و دیگری محمد حسن‌نژاد(نماینده مرند و جلفا) ڪه از ڪمیسیون اقتصادی مجلس در تلفیق حضور داشت. ڪمیسیون تلفیق ۹۸، ۴۵ عضو داشت ڪه شاید آذربایجان‌شرقی جزو ڪم نماینده‌ترین استان‌ها در بین‌ این ۴۵ نفر بود.
چرا نمایندگان ما به خود نمی آیند؟!!
منبع: ارس‌نامه
@etedalpres

انتهای خبر