دستگیری ۳ شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از به دام افتادن سه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، داود غنی‌پور گفت: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت محیط زیست استان ۳ نفر از متخلفان سابقه دار و شرور شهرستان جلفا که با استفاده از سلاح غیر و […]

image_pdfimage_print
دستگیری ۳ شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند

معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از به دام افتادن سه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، داود غنی‌پور گفت: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت محیط زیست استان ۳ نفر از متخلفان سابقه دار و شرور شهرستان جلفا که با استفاده از سلاح غیر و سوء استفاده از زمان سرشماری در منطقه حفاظت شده سهند مشغول به شکار بودند، دستگیر شدند. 

وی افزود: این متخلفان سابقه دار به تصور مشغول بودن نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سرشماری در منطقه حفاظت شده سهند، حین ارتکاب جرم دستگیر شدند و مراحل سیر پرونده در حال انجام است.

این مقام مسئول با هشدار به متخلفان صید و شکار حیات وحش گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضایی و انتظامی با متخلفان این حوزه به شدت برخورد خواهد شد و از اهالی استان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

منطقه شکار ممنوع سهند با ۱۳۵ هزار هکتار وسعت از سال۱۳۷۹ به عنوان منطقه شکار ممنوع با هدف حفظ زیستگاه  و گونه مهم قوچ و میش ارمنی تحت مدیریت قرار گرفته است .

انتهای خبر