زورگیری ناموفق به شیوه مسافر کشی در تبریز

فردی با هویت(ع . ن) که با شیوه مسافر کشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد توسط ماموران کلانتری ۱۷ تبریز دستگیر شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر فوق گفت: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودروی پراید با نصب تابلوی تاکسی روی خودرو به جهت […]

image_pdfimage_print

فردی با هویت(ع . ن) که با شیوه مسافر کشی اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می کرد توسط ماموران کلانتری ۱۷ تبریز دستگیر شد.

زورگیری ناموفق به شیوه مسافر کشی در تبریز

به گزارش اعتدال آذربایجان، سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر فوق گفت: عصر روز جمعه راننده یک دستگاه خودروی پراید با نصب تابلوی تاکسی روی خودرو به جهت سوار نمودن یک شهروند خانم تبریزی در منطقه باغمیشه تبریز می نماید که با توجه به حرکات غیر عادی در هنگام سوار نمودن مسافر، راننده یک دستگاه خودرو دیگر به وی مشکوک شده و موضوع را به پلیس گزارش می نمایند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و با همکاری مردم خودرو را متوقف و راننده را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می دهند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه فرد مذکور با شیوه جدید و طراحی داخل خودرو اقدام به سرقت از افراد به عنوان مسافر می کرد، ادامه داد: متهم تاکنون به ۲ فقره زورگیری با شیوه مذکور اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی در دست اجراست.

Image title

سرهنگ نوروزی از همکاری مردم ولایت مدار تبریز در دستگیری متهم موصوف تقدیر و تشکر کرده و به شهروندان دیگر توصیه کرد از سوار شدن به خودروهای مسافر کش شخصی خودداری نمایند واگر شکایتی در این خصوص داشته باشند به کلانتری ۱۷ تبریز مراجعه نمایند.

انتهای خبر