سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

استقرار گشت موتوری آتش نشانی در بازار بزرگ تبریز

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از استقرار گشت موتوری در بازار بزرگ تبریز در راستای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث در ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار ، هادی بدری در حاشیه بازدید شبانه خود از بازار بزرگ تبریز با بیان […]

image_pdfimage_print

بازار

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از استقرار گشت موتوری در بازار بزرگ تبریز در راستای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار ، هادی بدری در حاشیه بازدید شبانه خود از بازار بزرگ تبریز با بیان اینکه این بازار یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد است، افزود:  در یک دهه گذشته حوادث بزرگ بازار تبریز در ماه مبارک رمضان رخ داده و این سازمان با دستور شهردار تبریز اقدام به استقرار گشت موتوری از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۷ صبح در بازار نموده است.

وی با بیان اینکه قبل از این، همه روزه گشت پیاده آتش‌نشانان با محوریت پیشگیری از حوادث در این بازار مستقر بود ، بیان داشت: این سازمان به دلیل اهمیت جهانی، گردشگری و اقتصادی که بازار تاریخی تبریز دارد تدابیر مناسبی در راستای  کاهش حوادث اتخاذ نموده است.

بدری در خاتمه به تجهیزات آتش نشانی نصب شده در سطح بازار تبریز اشاره کرد و افزود: نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی و فایر باکس گامی موثر در به حداقل رساندن میزان تلفات ناشی از حوادث است که از سوی سازمان آتش نشانی تبریز انجام گرفته است.

انتهای خبر