عالی‌باف، مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان شد

  طی حکمی از سوی ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، «حسین عالی‌باف» به عنوان مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، منصوب شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، موسایی قائم مقام شهردار تبریز در این مراسم با بیان اینکه این شرکت یکی از پتانسیل های درآمدزایی شهرداری تبریز است گفت: امیدواریم در دوره جدید مدیریت این شرکت […]

image_pdfimage_print
 
حسین عالی‌باف مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان شد

طی حکمی از سوی ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، «حسین عالی‌باف» به عنوان مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، موسایی قائم مقام شهردار تبریز در این مراسم با بیان اینکه این شرکت یکی از پتانسیل های درآمدزایی شهرداری تبریز است گفت: امیدواریم در دوره جدید مدیریت این شرکت شاهد توسعه کمی و کیفی پروژه‌ها باشیم.

او افزود: با استفاده از تجارب پروژه‌های گذشته این شرکت، قطعا می‌توانیم شاهد اجرای پروژه‌هایی با کیفیت و استاندارد بالا باشیم.

قائم مقام شهردار تبریز گفت: انتظار داریم با استفاده از تجارب مدیرعامل جدید شرکت، پروژه‌هایی جدید با سرعت و دقت اجرا شود.

رسول
موسایی تکمیل و اجرای پروژه‌هایی مانند «چوخورلار» و «میارمیار» را از پروژه‌های جدید شرکت دانست و گفت: نگرش توسعه‌ای جدیدی برای شرکت دیده شده است.

عالی باف پیش از این معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز بود.  وی شهرداری منطقه ۴ و ۷ تبریز و شهرداری شهر صوفیان در ادوار گذشته را در کارنامه خود دارد.

در این جلسه همچنین از مهندس بهروز قاسمی، مدیرعامل سابق شرکت عمران و توسعه آذربایجان قدردانی شد.

انتهای خبر