ضرب و شتم خبرنگاران تلویزیون تبریز در جشن میلاد امام رضا! + عکس

 ضرب و شتم خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیما توسط عوامل اجرایی جشن زیر سایه خورشید در تبریز موجب آسیب به اموال سازمان صدا و سیما و بستری شدن خبرنگار در بیمارستان شد. به گزارش آناج، برگزاری جشن زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) تبریز شاهد اتفاقی […]

image_pdfimage_print

 ضرب و شتم خبرنگار و تصویر بردار صدا و سیما توسط عوامل اجرایی جشن زیر سایه خورشید در تبریز موجب آسیب به اموال سازمان صدا و سیما و بستری شدن خبرنگار در بیمارستان شد.

به گزارش آناج، برگزاری جشن زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) تبریز شاهد اتفاقی نادر و تاسف برانگیز بود.

در حالی که تبلیغات وسیعی برای برگزاری این مراسم از سوی نهادهای برگزار کننده و همکاری کننده انجام گرفته بود، برخورد فیزیکی با خبرنگار صدا و سیما از سوی یکی از عوامل برنامه، کار خبرنگار را به بیمارستان کشاند.

ضارب خبرنگار

یگانی، خبرنگار واحد مرکزی خبر و شبکه سحر که برای تهیه گزارش از برگزاری این برنامه به همراه اکیپ صدا و سیما در محل مصلی اعظم امام خمینی تبریز حاضر شده بود، توسط یکی از عوامل اجرا کننده برنامه مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شده و تا پاسی از شب در بخش اورژانس بیمارستان بستری بود.

بی نظمی در برنامه
خبرنگار واحد مرکزی خبر بر اساس رسالت اطلاع رسانی رسانه ملی به همراه اکیپ خبری در محل مصلی اعظم حاضر شده و در حال تهیه گزارش بود و برای پوشش حضور پرشور مردم در جشن میلاد امام رضا(ع) قصد تهیه تصویر از محل نشستن خانمها و گفتگو با حاضرین در برنامه را داشت که با برخورد شدید یکی از عوامل اجرایی برنامه مواجه شده و موجب ضرب و شتم قرار گرفت.

وضعیت خبرنگار صدا و سیما پس از ضرب و شتم توسط عوامل برنامه
پس از آنکه خبرنگار شبکه جهانی سحر مورد ضرب و شتم قرار گرفت تصویر بردار صدا و سیما نیز که در حال تصویر برداری از صحنه ضرب و شتم بود مورد حمله عوامل اجرایی برنامه قرار گرفته و مجروح شد.

درگیری با تصویربردار صدا و سیما و آسیب دیدن دوربین
در این درگیری دوربین واحد خبر آسیب اساسی دیده است و میکروفن واحد مرکزی خبر نیز پس از آسیب دیدن توسط ضارب مفقود گردیده است.

علاوه بر شکایتی که خبرنگار صدا و سیما شخصا تنظیم کرده است؛ موضوع آسیب رساندن به اموال سازمان صدا و سیما از سوی واحد حقوقی و حراست سازمان صدا و سیما پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آناج از محل برگزاری جشن، برخورد بد عوامل اجرایی با اصحاب رسانه و ممانعت از تهیه عکس از برنامه به نوعی غیر حرفه ای باعث چند مورد درگیری لفظی بین عکاسان و عوامل اجرایی شده بود.
عکس: مسعود سپهری نیا

انتهای خبر