مسیرگشایی های خوبی در مناطق محروم انجام می شود

رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: با مسیرگشایی های خوبی که در مناطق محروم انجام می شود، طرح تفصیلی به خوبی پیش می‌رود. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، شهرام دبیری امروز در جریان صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در مسیرگشایی ها بخصوص در مناطق […]

image_pdfimage_print

دکتر دبیری

رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: با مسیرگشایی های خوبی که در مناطق محروم انجام می شود، طرح تفصیلی به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، شهرام دبیری امروز در جریان صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در مسیرگشایی ها بخصوص در مناطق کم برخوردار شاهد اقدامات خوبی بودیم و می‌توانیم در آینده این طرح ها را افتتاح کنیم.

او ادامه داد: کاهش ترافیک، افزایش ارزش افزوده و تعیین تکلیف املاک از دستاوردهای این مسیرگشایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در شورای قبل و فعلی عملکرد خوبی در مسیرگشایی نداشتیم و امیدواریم امسال بتوانیم با ۲۰ مسیرگشایی، رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

او در ادامه با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی ها در تصمیمات مدیران تاثیرگذار هستند و من این روز را خدمت تمام تلاشگران این عرصه بخصوص روابط عمومی شورا و شهرداری تبریک می گویم.

دبیری اظهار کرد: روابط عمومی‌ها هر چقدر قدرتمند باشند، بهتر می‌توانند در فعالیت نهادها و اطلاع‌رسانی و شفافیت امور فعال باشند.

انتهای خبر