با صدور مجوز آغاز بازی های لیگ برتر

تراکتوری‌ها تست کرونا دادند/ وضعیت نامعلوم ماشین‌سازی

  اعضای تیم فوتبال تراکتور برای شروع تمرینات خود تست کرونا دادند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره مجوز شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شد.  بر اساس مصوبه این ستاد، تیم‌ها ابتدا تست کرونا می‌دهند که در صورت عدم ابتلای اعضاء […]

image_pdfimage_print
تراکتوری‌ها تست کرونا دادند/ وضعیت نامعلوم ماشین‌سازی
 
اعضای تیم فوتبال تراکتور برای شروع تمرینات خود تست کرونا دادند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره مجوز شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شد. 

بر اساس مصوبه این ستاد، تیم‌ها ابتدا تست کرونا می‌دهند که در صورت عدم ابتلای اعضاء به این ویروس می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند.

در همین راستا، بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتور امروز (چهارشنبه) تست کرونا دادند و حالا منتظر نتیجه این تست‌ها هستند تا کار خود را از سر بگیرند.



 

اشکان دژاگه، عکاشه حمزاوی و جفرسون یوری که در خارج از کشور حضور داشته و هنوز موفق به بازگشت نشده‌اند، در این تست‌گیری غائب بودند.

اما ماشین‌سازی دیگر نماینده تبریز هنوز برای شروع تمرینات خود برنامه‌ریزی نکرده و وضعیت این تیم فردا طی جلسه‌ای مشخص خواهد شد.

در حال حاضر و در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، تراکتور ۳۷ امتیازی بوده و سوم است و ماشین‌سازی با ۲۴ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

انتهای خبر