در آستانه روز قدس

برگزاری پویش «الی بیت المقدس» فردا در آذربایجان شرقی

پویش «الی بیت المقدس» فردا در تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، در آستانه روز قدس، گروهی از جوانان و فعالان تبریزی برای بزرگداشت روز قدس در ایام کرونایی آذربایجان شرقی، پیاده‌روی و پویش «الی بیت‌المقدس» را در شهر تبریز برگزار می‌کنند. این گروه از جوانان که به […]

image_pdfimage_print

پویش «الی بیت المقدس» فردا در تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، در آستانه روز قدس، گروهی از جوانان و فعالان تبریزی برای بزرگداشت روز قدس در ایام کرونایی آذربایجان شرقی، پیاده‌روی و پویش «الی بیت‌المقدس» را در شهر تبریز برگزار می‌کنند.

این گروه از جوانان که به صورت ستونی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میدان امام حسین (ع) تبریز تا وادی رحمت، پیاده روی کرده و ضمن بزرگداشت روز قدس، شعار استراتژیک امام خمینی(ره) مبنی بر «راه قدس از کربلا می‌گذرد» را برای این پیاده روی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید

بر اساس این گزارش، در انتهای این پیاده روی که با تعداد افراد محدود و منتخب از اقشار مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گلزار شهدا ختم می‌‌شود، پرچم کشورهای جبهه مقاومت برافراشته شده و گروه سرود نوجوانان با موضوع قدس به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

کاشت نهال زیتون و سخنرانی حجت الاسلام نظری نیز از دیگر برنامه‌های این پیاده روی سراسری است که ساعت ۱۸ عصر پنج شنبه از میدان امام حسین (ع) لاله تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، این برنامه علاوه بر تبریز، در تعدادی از شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد و روز قدس به شیوه کرونایی گرامی داشته خواهد شد.

انتهای خبر