نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد

  حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۱ شهید روحانی استان اظهار داشت: شهدای روحانی […]

image_pdfimage_print

 نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۱ شهید روحانی استان اظهار داشت: شهدای روحانی ستارگان درخشان روحانیت هستند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مزیت سپاه و نیروهای مسلح نسبت به سایر نیروهای نظامی جهان، برخورداری از روحیه معنوی است.

وی افزود: از نخستین روز انقلاب عامل تعیین کننده در تمام عرصه‌های مبارزه با نظام سلطه، معنویت بوده است و من شهادت می‌دهم که حجت‌الاسلام والمسلمین کاملی فر در تقویت روحیه معنوی در سپاه عاشورا با تمام وجود تلاش کرد.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین در مورد مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه اذعان داشت: این مسئولیت به فردی واگذار شده که از لشکر عاشورائیان و از جنس شهداست و حضور ایشان در خانه خودشان را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به سلام رهبر انقلاب خطاب به عاشورائیان اظهار داشت: از سردار خرّم که از فرماندهان پر تلاش و دوست داشتنی است بخاطر فراهم کردن این جلسه تشکر می‌کنم.

وی در اشاره به موضوعات و اتفاقات اخیر در عرصه سیاسی کشور و جهان، خاطرنشان ساخت: بعضی از پیشنهادات و اقدامات دشمن در حکم اسب تروا ست. برجام یک اسب تروا بود و نظام سلطه از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فرو نگذاشت و اگر هدایت‌ها و مراقبت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، دشمن با اسب‌های تروا ما را شکست می‌داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سد بزرگی که می تواند انسان را حفظ کند، سد تقواست، تاکید داشت: شیطان اگر نفوذ کند، سد شکنی خواهد کرد. قرآن نیز به ما توصیه میکند که مواظب باشید شیطان در شما نفوذ نکند که اگر نفوذ کرد، لباس تقوا را از تن شما در خواهد آورد.

وی افزود: طبق فرمایش امام صادق، اگر زیر چتر ولایت باشید در همین دنیا نیز در بهشت هستید. یعنی آخرت انعکاس اعمال ما در این دنیاست. اگر ما در این دنیا ولایت پذیر باشیم، در آخرت درون در بهشت خواهیم شد.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارمان این است که در زیر چتر ولایتیم گفت: حجت الاسلام والمسلمین کاملی‌فر یک عمر به انقلاب اسلامی و پاسداران خدمت کرد. هیچ زبانی قادر به قدردانی از ایشان نیست. اجر خدمات و مجاهدت های آقای کاملی فر فقط از ناحیه حضرت حق تعالی مقدور و میسور است و به دلیل موعد بازنشستگی عملاً امکان ادامه مسئولیت برای کاملی‌فر مقدور نبود. از طرفی حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی جزو رزمندگان لشکر عاشوراست و چهره آشنایی برای شماست، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج صادقی، از امروز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خواهند بود.

گفتنی است در این جلسه از زحمات حجت الاسلام کاملی‌فر قدردانی و حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا منصوب شد.

انتهای خبر