فرمانده سپاه تبریز مطرح کرد:

تعامل خوب شهرداری تبریز با نهادهای انقلابی

فرمانده سپاه تبریز گفت: کمتر دوره ای در تبریز پیدا می شود که مجموعه بسیج و نهادهای منتسب به انقلاب اسلامی و در رأس آنها سپاه پاسداران، به این اندازه با مدیریت شهری تعامل داشته و در این تعامل دو طرفه به یک هم افزایی موفق برسند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل […]

image_pdfimage_print

شادی

فرمانده سپاه تبریز گفت: کمتر دوره ای در تبریز پیدا می شود که مجموعه بسیج و نهادهای منتسب به انقلاب اسلامی و در رأس آنها سپاه پاسداران، به این اندازه با مدیریت شهری تعامل داشته و در این تعامل دو طرفه به یک هم افزایی موفق برسند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، سرهنگ پاسدار عبداله شادی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری تبریز با بیان مطلب فوق افزود: این حجم از تعامل شهرداری تبریز با دیگر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی نشان‌گر فهم مشترک در باطن ماجرا و اهدافی است که همه ما دنبال آن هستیم و این فهم مشترک دوطرفه منطقی و منسجم است.
او ادامه داد: اتفاق نظر حاکم بر شهرداری  تبریز مرهون تلاش و نگاه جامع مدیریت شهری فعلی است، و هدایت این مجموعه کلان برگ برنده ای در دست شهردار است که در کنار ارائه خدمات مختلف شهری و توسعه زیرساخت‌ها ، تعاملات بین ادارات و نهادها در حد اعلا اتفاق می افتد.
شادی در پایان صحبت‌های خود یادآور شد: به عنوان یک شهروند و خادم بسیجیان تبریز، قدردان زحمات، تدابیر و تلاش شهرداری هستیم و از محبتی که به شهر، شهروندان و مجموعه بسیج دارید،  تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای خبر