فردا صورت می‌گیرد

عرضه اوراق مشارکت شهرداری تبریز برای پروژه خط دو قطارشهری تبریز

شهرداری تبریز و سازمان قطارشهری تبریز در نظر دارد اوراق مشارکت برای فاز اول پروژه خط دو قطار شهری تبریز را با عاملیت و ضمانت بانک ملی برای یک روز (تاریخ سی‌و یکم تیرماه ۱۳۹۹) عرضه کند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، سود این اوراق ۱۸%، چهار ساله و معاف […]

image_pdfimage_print

اوراق مشارکت فاز اول خط دو مترو

شهرداری تبریز و سازمان قطارشهری تبریز در نظر دارد اوراق مشارکت برای فاز اول پروژه خط دو قطار شهری تبریز را با عاملیت و ضمانت بانک ملی برای یک روز (تاریخ سی‌و یکم تیرماه ۱۳۹۹) عرضه کند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان) به نقل از شهریار، سود این اوراق ۱۸%، چهار ساله و معاف از مالیات بوده و در تمامی شعب مرکزی بانک ملی قابل عرضه است. پرداخت سود هر سه ماه یکبار بوده و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران است.

 شهرداری تبریز و سازمان قطارشهری تبریز در نظر دارد اوراق مشارکت برای فاز اول پروژه خط دو قطار شهری تبریز را با عاملیت و ضمانت بانک ملی برای یک روز (تاریخ سی‌و یکم تیرماه ۱۳۹۹) عرضه کند. سود این اوراق ۱۸%، چهار ساله و معاف از مالیات بوده و در تمامی شعب مرکزی بانک ملی قابل عرضه است. پرداخت سود هر سه ماه یکبار بوده و دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران است.

انتهای خبر