شهادت پزشک متخصص تبریزی 

شهید مدافع سلامت تا آرامگاه ابدی بدرقه شد

شهید مهران عبدالهی نامی امروز پس از بیمارستان امام رضا (ع)، در وادی رحمت تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا آرامگاه ابدی بدرقه شد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، دکتر مهران عبدالهی نامی، متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به جمع یاران شهیدش پیوست و به عنوان شهید سلامت در تاریخ […]

image_pdfimage_print

شهادت پزشک متخصص تبریزی/ شهید مدافع سلامت تا آرامگاه ابدی بدرقه شد

شهید مهران عبدالهی نامی امروز پس از بیمارستان امام رضا (ع)، در وادی رحمت تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا آرامگاه ابدی بدرقه شد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، دکتر مهران عبدالهی نامی، متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به جمع یاران شهیدش پیوست و به عنوان شهید سلامت در تاریخ آذربایجان به ثبت رسید.

این شهید مدافع سلامت، به دلیل تخصص خود در بیماری‌های عفونی، از آغاز بحران شیوع ویروس کرونا در مراکز مختلف درمانی استان برای درمان بیماران کرونائی ارائه خدمت کرده و سرانجام با مبتلا شدن به کرونا ویروس، به شهادت رسید.

شهید مهران عبداللهی نامی پس از نزدیک به ۵ ماه جانفشانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا و وخامت حالش در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد اما متاسفانه پس از تحمل چند روزه این بیماری، دیروز  وداع  جانسوز و ابدی با همکاران و جامعه سلامت کرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، امروز همکاران و خانواده اش این شهیدِ نامی را پس از بیمارستان امام رضا (ع)، در وادی رحمت تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند و آذربایجان یکی از متخصصان بنام خود را از دست داد.

اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده، جامعه پزشکی و مردم تبریز و آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌کند.

انتهای خبر