تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در دانشگاه آزاد تبریز

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد از تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در این دانشگاه خبر داد. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ،محمد میلادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز، از تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در این دانشگاه خبر داد.میلادی مطرح کرد: جای خالی فعالیت‌های دانشجویی در پیگیری و گفتمان سازی مناقشه قره […]

image_pdfimage_print
تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در دانشگاه آزاد تبریز

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد از تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) ،محمد میلادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز، از تشکیل قرارگاه بین المللی شهدای نارداران در این دانشگاه خبر داد.
میلادی مطرح کرد: جای خالی فعالیت‌های دانشجویی در پیگیری و گفتمان سازی مناقشه قره باغ در کشور احساس می‌شد که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با نیاز سنجی طی اقدامی مبتکرانه قرارگاه بین المللی شهدای نارداران را در فضای علمی و دانشگاهی راه اندازی کرد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز تصریح کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه، انجام مطالعات و پژوهش‌های علمی و تحلیلی و همچنین شکل دهی به فعالیت‌های فرهنگی ذیل غالب کار مستمر تشکیلاتی و دانشجویی در دانشگاه‌های جمهوری آذربایجان است.
وی ضمن یادآوری اشتراک فرهنگی و دینی بین ایران و جمهوری آذربایجان بعنوان دومین کشور شیعه جهان اظهار داشت: مردم و جامعه دانشگاهی جمهوری آذربایجان با وجود محدودیت‌ها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، برای بازپس گیری قره باغ نگاه دینی و مذهبی به این مبارزه دارند و ما نیز در این راه همیشه در کنار مردم مسلمان آذربایجان بوده و خواهیم بود.

Image title

انتهای خبر