امام جمعه تبریز در تماس تلفنی با وزیر نیرو؛

پایان قطعی‌های مکرر آب شرب مطالبه به حق مردم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در تماسی تلفنی با وزیر نیرو، بر رفع هر چه زودتر مشکل کمبود آب شرب در تبریز تاکید کرد. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار کرد: در شرایطی که بیماری کرونا بر جامعه حاکمیت دارد و رعایت […]

image_pdfimage_print

پایان قطعی‌های مکرر آب شرب مطالبه به حق مردم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در تماسی تلفنی با وزیر نیرو، بر رفع هر چه زودتر مشکل کمبود آب شرب در تبریز تاکید کرد.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم اظهار کرد: در شرایطی که بیماری کرونا بر جامعه حاکمیت دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشت ضرورت و مورد تاکید مسئولان نظام سلامت است، آب شرب در تبریز جیره بندی شده و موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی با اشاره به تماس‌های مکرر مردمی و گلایه آنها از ناعادلانه بودن جیره بندی‌ها، ادامه داد: به مسئولان آب و فاضلاب استان چندین بار تذکر داده ام که در برخی از نقاط حاشیه ای شهر ساعت ها مردم از نبود آب در مضیقه هستند، از این رو باید در جهت رفع مشکل بی آبی اقدام سریع انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر نیرو هم در این تماس تلفنی با بیان اینکه وزارت نیرو برای رفع مشکل کمبود آب شرب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد گفت: به زودی تیم کارشناسی برای بررسی و رفع مشکل دائمی آب شرب به تبریز سفر می‌کنند.

انتهای خبر