مدیرکل ورزش و جوانان استان:

استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی واگذاری استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی استان، ورزشکاران و قهرمانان این رشته را موجب پیشرفت این رشته در سطح استان دانست. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تائید خبر واگذاری استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی استان در این رابطه […]

image_pdfimage_print

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی واگذاری استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی استان، ورزشکاران و قهرمانان این رشته را موجب پیشرفت این رشته در سطح استان دانست.

استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی واگذار می‌شود

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تائید خبر واگذاری استادیوم تختی تبریز به هیات دوومیدانی استان در این رابطه اظهار داشت: بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی استان، ‌‌حاجی‌زاده رئیس هیات دوومیدانی استان پیشنهاد استاندارد کردن و تجهیز استادیوم تختی برای رشته دوومیدانی را دادند و بعد از بررسی‌های کارشناسی موضوع، تصمیم گرفتیم پیست دوومیدانی و استادیوم تختی که در گذشته محل برگزاری تمرینات و مسابقات فوتبال بود، در اختیار این هیات قرار بگیرد.

او ادامه داد: از طرف دیگر، ما در رشته دوومیدانی دارای قهرمانان جهانی و آسیایی و ورزشکارانی با سابقه حضور در المپیک هستیم، از این‌رو در تلاشیم این پیست برای دوومیدانی‌کاران به‌صورت استاندارد و با تجهیزات اختصاصی در سطح استان باشد.

‌ بهتاج افزود: با استاندارد‌سازی این پیست می‌توانیم حتی شاهد برگزاری تمرینات تیم‌های ملی و میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بوده و بعد از پیست آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران دومین پیست استاندارد و اختصاصی دوومیدانی کشور باشیم.

انتهای خبر