افاضلی:

شناخت خوبی از حریف داریم/ پارس جنوبی جم مثل خانواده من است

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: من شناخت خوبی از تیم حریف دارم و طبیعی است که آن‌ها هم شناخت خوبی از من داشته باشند. به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، هومن افاضلی، سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم ضمن تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر […]

image_pdfimage_print
افاضلی: شناخت خوبی از حریف داریم/ پارس جنوبی جم مثل خانواده من است

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: من شناخت خوبی از تیم حریف دارم و طبیعی است که آن‌ها هم شناخت خوبی از من داشته باشند.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، هومن افاضلی، سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم ضمن تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم اظهار داشت: بازی فردا برای من بازی بسیار سختی است چرا که من تعلق‌خاطر زیادی نسبت به پارس جنوبی جم دارم.

وی افزود: این تیم مثل خانواده من است و بازیکنان بسیار خوب و ارزشمندی دارد. بازیکنان این تیم بسیار باشرف هستند چرا که علی‌رغم شرایط سختی که داشتند، همیشه با غیرت بازی کردند. پارس جنوبی جم بزرگ‌های خیلی خوبی هم مثل آقایان نوری، خالقی فر، گودرزی، ابراهیمی، فریبرز گرامی و محسن فروزان دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با تمجید از بازیکنان جوان پارس جنوبی ادامه داد: من شناخت خوبی از تیم حریف دارم و طبیعی است که آن‌ها هم شناخت خوبی از من داشته باشند. روزهای خوب و بد زیادی با هم داشتیم. متأسفانه شرایط این‌گونه پیش رفته که باید مقابل هم دیگر قرار بگیریم.

افاضلی ادامه داد: پارس جنوبی جم کادر فنی جدیدی دارد که از تیم ملی جوانان آمده و کادر مجربی هستند، این موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند. با این وجود بازی فردا برای ما بسیار مهم است چرا که دو تیم نزدیک به هم هستند و دیداری ۶ امتیازی است. تلاش ما این است که با توجه به امتیاز میزبانی، تمام امتیازات این بازی را کسب کنیم.

وی با اشاره به تمرینات تیمش خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم اما روز بازی و شرایط بازی به گونه‌ای است که از زمان ورود تیم به زمین، چگونگی کار زیاد دست مربیان نیست. با این وجود با ذهنیت قبلی برای برد وارد زمین می‌شویم. ان‌شاءالله هر دو تیم در پایان لیگ بتوانند سهمیه‌شان را حفظ کنند چرا که پارس جنوبی جم هم برای من عزیز است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص تدابیری که برای رفع مشکل گلزنی و استرس بازیکنان تیمش پیش‌بینی کرده، اظهار داشت: مشکل گلزنی چیزی است که خیلی از تیم‌های لیگ ما با آن درگیر هستند. یک بخش از آن به نفراتی که در اختیار دارید برمی‌گردد. بخش دیگری هم مربوط به سازمان‌دهی تیم است. من از حدود ۳ هفته‌ای که در ماشین‌سازی حضور دارم، حدود ۲ هفته را به دلیل بیماری از دست دادم. حدود یک هفته است که به صورت کامل در کنار تیم بوده‌ام که این هم‌زمان زیادی برای ساختن یک تیم نیست.

افاضلی ادامه داد: با این حال تلاش کردیم که کمی شرایط تیم را تغییر بدهیم. امیدوارم با توجه به چیزهایی که تمرین کرده‌ایم، بتوانیم این مشکل را حل کنیم. مقداری هم در خصوص مسائل روحی و روانی سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم. امروز و فردا هم فرصت داریم که روی این موضوع کار کنیم.

وی افزود: فوتبال راه میانبر ندارد و پدیده‌ای است که برای ایجاد تغییر در آن به زمان نیاز دارید. متأسفانه شرایط ما نیز به گونه‌ای است که زمان کوتاهی در اختیار داریم. با توجه به حدود ۱۴ سال سابقه‌ای که در تیم‌های ملی دارم، سعی می‌کنم از این تجربیات در ماشین‌سازی استفاده کنم چرا که در ماشین‌سازی هم زمان برای کار کردن کم است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم سریع‌تر از آنچه که هست انسجام تیمی بهتری را به وجود بیاوریم. جا دارد از زحمات مربیان قبلی ماشین‌سازی، آقایان مهاجری، شیخ لاری و خطیبی که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند، قدردانی کنم. امیدوارم ما هم بتوانیم امانت‌داری کرده و شرایط بهتری را برای تیم فراهم کنیم.

افاضلی در پایان در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با پارس جنوبی جم گفت: آقای خرم الحسینی در بازی فردا محروم است. دو بازیکنمان نیز مصدوم هستند که می‌تواند در بازی فردا روی ترکیب تیمی‌مان اثرگذار باشد اما امیدوارم این بازیکنان در شرایطی باشند که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. از روزی که آمده‌ام این اتفاق رخ نداده که در یک بازی تمام بازیکنان را در اختیار نداشته‌ایم.

انتهای خبر