عضو شورای اسلامی شهر تبریز پرده برداشت؛

دست‌کاری شهرداری در مصوبات شورا قبل از ارسال به فرمانداری/ پرداخت حقوق کارگران هم نیاز به استخدام اساتید دارد!؟

آیا امروز در شهرداری با کمبود تئوری مواجهیم؟وقتی نامه‌ها با امضای رئیس شورا به شهرداری می‌رود و پاسخ داده نمی‌شود آیا مشکل مغزافزاری داریم؟

image_pdfimage_print
دست‌کاری شهرداری در مصوبات شورا قبل از ارسال به فرمانداری
 
محمد حسن اسوتچی در جلسه شورای شهر تبریز گفت: ما به مردممان بردهکاریم و نیاز نیست که اساتید دانشگاه به ما بگویند که طلب مردم را پرداخت کنیم.

به گزارش اعتدال پرس (اعتدال آذربایجان)، محمد حسین اسوتچی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در بررسی تبصره ۲۷ بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز اظهار کرد: آیا امروز در شهرداری با کمبود تئوری مواجهیم؟ مشکل مغزافزاری است یا عدم نظارت ما؟ وقتی نامه‌ها با امضای رئیس شورا به شهرداری می‌رود و پاسخ داده نمی‌شود آیا مشکل مغزافزاری داریم؟

وی با بیان اینکه ما به مردم بدهکار هستیم، گفت: ما به مردممان بردهکاریم و نیاز نیست که اساتید دانشگاه به ما بگویند که طلب مردم را پرداخت کنیم.

عضو شورای شهر تبریز افزود: در خود شهرداری جوانان بسیار فعال و مجرب وجود دارند که در کنار دیوار مانده‌اند اما اساتید دانشگاه را می‌خواهیم بیاوریم که چه؟ لازم نیست اساتید به ما بگویند که حقوق کارگران عینالی را پرداخت کنید.

وی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری تبریز گفت: حقوق کارگر عینالی که زیر آفتاب سوخته تا برای شما فضای سبز ایجاد کند را پرداخت نکردید و کارگر بیچاره اینجا گریه می‌کند که بچه‌ام به خاطر بستنی گریه کرده و چون پول نداشتم دست رویش بلند کردم! با این کارها اسلام و انقلاب را زیر سوال نبرید به جای این کارها حقوق کارگران را پرداخت کنید.

محمدحسن اسوتچی همچنین در تذکری جالب اظهار داشت: بارها گفته شده که مصوباتی که در شورا تصویب می‌شود در شهرداری قبل از ارسال به فرمانداری تغییر انجام‌ می‌شود که این‌ در سایه ضعف نظارت شوراست.

انتهای خبر