پیام تبریک الهام علی‌اف به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به دولت و ملت ایران تبریک گفت. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی‌خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی‌ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌ایران را از جانب خود و به نمایندگی از […]

image_pdfimage_print

رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی‌خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی‌ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌ایران را از جانب خود و به نمایندگی از مردم جمهوری آذربایجان به دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

روابط دو جانبه مان به ویژه در سال‌های اخیر به صورت صعودی توسعه یافته و محتوای جدیدی کسب کرده است.

سفرهای متقابل متعدد، اسناد امضاءشده، پروژه‌های مشترک انجام شده، من جمله فعالیت موفقیت‌آمیز کمیسیون مشترک دو کشور در روابط رو به گسترش ما نقش مهم ایفا می‌کند.

با آزادسازی سرزمین‌های ازلی و تاریخی آذربایجان از اشغال، مرز دولتی جمهوری آذربایجان – ایران کاملاً احیا گردیده است.

بدون شک این شرایط جدید از نظر تقویت بیش از پیش روابط دو جانبه بین کشورهایمان و توسعه همکاری منطقه‌ای فرصت‌های بزرگی را نوید می‌دهد.

باور دارم، مناسبات جمهوری آذربایجان- ایران که بر پایه احترام متقابل و حسن هم‌جواری استوار است، مطابق با منافع کشورهایمان زین پس نیز توسعه خواهد یافت و به تقویت ثبات و امنیت در قفقاز جنوبی کمک خواهد کرد.

انتهای خبر