پای اختلافات اصولگرایان، به استان نیز کشیده شد

رئیس شورای وحدت آذربایجان‌شرقی:از برچسب پدرخواندگی نهراسید!

حجت‌الاسلام ایمانی در اولین جلسه شورای وحدت، خطاب به جمع حاضر گفته بود: ممکن است برخی گروه‌های‌ تازه به دوران رسیده‌ از شما به عنوان پدرخوانده یاد کنند. نهراسید و در کار خود ثابت قدم باشید. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج، یکی از ائتلاف‌های تازه شکل یافته در فضای سیاسی کشور، […]

image_pdfimage_print

ایمانی

حجت‌الاسلام ایمانی در اولین جلسه شورای وحدت، خطاب به جمع حاضر گفته بود: ممکن است برخی گروه‌های‌ تازه به دوران رسیده‌ از شما به عنوان پدرخوانده یاد کنند. نهراسید و در کار خود ثابت قدم باشید.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج، یکی از ائتلاف‌های تازه شکل یافته در فضای سیاسی کشور، شورای وحدت نیروهای انقلاب است که گفته می‌شود با محوریت جامعه روحانیت مبارز به رایزنی و یارگیری می‌پردازند.

برخی از کارشناسان سیاسی، افق این وحدت را علی لاریجانی عنوان می‌کنند. به آن دلیل که رویکرد برخی از فعالین شورای وحدت همچون حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی و حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، همراستای لاریجانی است.

موافقین این گزاره، هشدار می‌دهند که مبادا فعالین سیاسی اصولگرا در دام چنین وحدتی بیافتند.

در آنسو برخی از اعضای مهم شورای وحدت همچون حجت‌الاسلام تقوی و حجت‌الاسلام موحدی کرمانی چنین فرضیه‌ای را تکذیب می‌کنند.

از حجت‌الاسلام ایمانی به عنوان رئیس شورای وحدت آذربایجان‌شرقی یاد می‌شود. جمعی از احزاب و چهره‌های سیاسی استان نیز به عنوان اعضای این شورا انتخاب و یا انتصاب شده‌اند.

طبق شنیده‌ها، ایمانی در اولین جلسه شورای وحدت که هفته گذشته برگزار شد، خطاب به جمع حاضر گفته بود: ممکن است برخی گروه‌های‌ تازه به دوران رسیده‌ از شما به عنوان پدرخوانده یاد کنند. نهراسید و در کار خود ثابت قدم باشید.

وی در ادامه اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در برابر حملات سکوت کرده و اجازه بدهیم که لیبرال‌ها برای ما تصمیم بگیرند. بزرگان انقلابی باید وارد میدان شده و اجازه تعیین سرنوشت توسط ناکارآمدها به حداقل برسد.

حجت‌الاسلام حسین ایمانی فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایمانی یامچی دبیر جامعه روحانیت مبارز در آذربایجان‌شرقی و از قضات برجسته و سابق دادگاه‌های انقلاب است.

انتهای خبر