دست رد برخی اعضای شورای امنیت به اتهامات ضد ایرانی غرب

یک منبع سازمان ملل اعلام کرد که برخی اعضای شورای امنیت در نشست روز جمعه از اتهامات ادعایی انگلیس علیه ایران درباره نفتکش اسرائیلی حمایت نکردند و تحقیقات مستقل و کاملی را برای روشن شدن صحت و سقم این ادعا خواستار شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، راشاتودی نوشت: این اعضا تاکید دارند که باید […]

image_pdfimage_print

دست رد برخی اعضای شورای امنیت به اتهامات ضد ایرانی غرب

یک منبع سازمان ملل اعلام کرد که برخی اعضای شورای امنیت در نشست روز جمعه از اتهامات ادعایی انگلیس علیه ایران درباره نفتکش اسرائیلی حمایت نکردند و تحقیقات مستقل و کاملی را برای روشن شدن صحت و سقم این ادعا خواستار شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، راشاتودی نوشت: این اعضا تاکید دارند که باید تحقیقات مستقلی درباره این ادعا انجام شود.

انگلیس به دنبال جوسازی رسانه‌ای و طرح اتهام‌های بی اساس در زمینه حمله به کشتی مرسر استریت در دریای عمان خواستار نشست شورای امنیت سازمان ملل پشت درهای بسته شد.

این منبع افزود: بدیهی است که همه اعضای شورای امنیت سازمان ملل آماده حمایت از اتهامات شرکای غربی نبودند در حالی که نتایج تحقیقات مستقل و بی طرف بین‌المللی مهیا نشده است.

مسکو پیش‌تر خواستار اطلاعات بیشتر قبل از نتیجه‌گیری در مورد این حادثه شد. «دمیتری پولیانسکی» معاون سفیر روسیه در سازمان ملل گفت که کشورش تحلیل انگلیس را رد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما نیاز به اثبات حقایق داریم و نباید بدون اثبات آنچه اتفاق افتاده است، شتابزده نتیجه‌گیری یا اقدام کنیم.

منبع: ایرنا

 

انتهای خبر