رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ضرورت حفظ تعادل‌های اقتصادی کلان و تامین منابع استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حفظ تعادل‌های اقتصادی کلان و تامین منابع متناسب با ظرفیت‌های استان تاکید کرد.به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان اظهار کرد: لازم است در ارتباط با تامین […]

image_pdfimage_print

ضرورت حفظ تعادل‌های اقتصادی کلان و تامین منابع استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حفظ تعادل‌های اقتصادی کلان و تامین منابع متناسب با ظرفیت‌های استان تاکید کرد.
به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان اظهار کرد: لازم است در ارتباط با تامین منابع درآمدی استان رویه های سنتی گذشته تغییر یافته و هر چه سریع تر به سمت شفاف سازی و روش های نوین تامین و رفع موانع تحقق منابع حرکت کنیم.
وی بر لزوم احصای وضعیت موجود منابع استان، بررسی و پیشنهاد منابع پایدار و تعرفه های جدید تاکید کرد.
فرشکاران یادآور شد: تغییرات تعرفه در میزان درآمدهای غیرمالیاتی تاثیر دارد و باید منشا درآمدها بر اساس انواع تقاضامحوری، تعرفه محوری و یا تلاش محوری مشخص شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: از دستگاه های اجرایی که دارای اعتبارات ملی هستند انتظار داریم هماهنگی های لازم و به موقع را جهت دریافت سهم اعتباری استان انجام دهند.
این مسوول بر ضرورت حفظ تعادل‌های اقتصادی کلان و تامین منابع استان تاکید کرد.
در این جلسه واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی به مقایسه عملکرد دستگاهی درآمدهای استانی در سال ۱۴۰۰ و ارائه گزارش درآمدهای مصوب سال ۱۴۰۱ و عملکرد چهار ماهه سال جاری استان پرداخت.
نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه نیز به ارائه گزارش منابع درآمدی و بیان مسائل و دغدغه های موجود پرداختند.

انتهای خبر