شرایط شرکت در نوزدهمین دوره ​انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات

شرایط شرکت در نوزدهمین دوره ​انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات اعلام شد. به گزارش اعتدال آذربایجان، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، جزئیات و شرایط شرکت در نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را اعلام کرد : ۱٫ زمان برگزاری انتخابات روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ […]

image_pdfimage_print

شرایط شرکت در نوزدهمین دوره ​انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات اعلام شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، جزئیات و شرایط شرکت در نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را اعلام کرد :

۱٫ زمان برگزاری انتخابات روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۶ است.
۲٫ نظر به رعایت ملاحظات امنیتی و صیانت از فرآیند برگزاری انتخابات، احراز هویت کاربران برای ورود به سامانه در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ آبان بصورت دو مرحله ای و با ارسال کد تأیید به شماره تلفن همراه کاربران صورت می پذیرد.
۳٫ انتخابات بصورت الکترونیک برگزار می شود. مدیران مسئول واجد شرایط با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه، امکان شرکت در انتخابات را خواهند داشت.
۴٫ در روز برگزاری انتخابات، کلیه دسترسی‌ها به سامانه مسدود خواهد بود و فقط مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات، امکان ورود به سامانه و ثبت رای دارند‌.
۵٫ برای مشاهده سوابق اجرایی نامزدها با مراجعه به بخش مربوطه در صفحه انتخابات سامانه جامع رسانه‌های کشور، با انتخاب و کلیک بر روی نام نامزد، صفحه مربوطه نمایش داده خواهد شد .
۶٫ در زمان ورود به سامانه برای شرکت در انتخابات، نباید بر روی سیستم رایانه یا تلفن همراه vpn فعال باشد. در غیر اینصورت امکان دسترسی به سامانه میسر نخواهد بود.
۷٫ مرورگر پیشنهادی برای کار با سامانه Firefox است. در صورت بروز مشکل با دیگر مرورگرها حتما از این مرورگر استفاده کنید.
۸٫ در صورت فراموشی نام کاربری می‌توانید کدملی خود را به عنوان نام کاربری انتخاب کنید و چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید از گزینه “فراموشی رمز عبور” در سامانه استفاده کنید.
۹٫ در صورتی که یک شخص مدیرمسئول چند رسانه باشد، تنها یکبار امکان ثبت رأی خواهد داشت.
۱۰٫ پس از ثبت رأی باید حتما پیام “ثبت رأی شما با موفقیت انجام شد” را مشاهده کنید، در غیر اینصورت ثبت رأی انجام نشده است.
۱۱٫ پس از ثبت رأی امکان تغییر یا حذف آن به هیچ عنوان وجود ندارد.
۱۲٫ پس از پایان زمان رأی گیری امکان ثبت رأی وجود ندارد و کلید ثبت رای فقط تا ساعت مقرر فعال است.
۱۳٫ ساعت و مهلت ثبت رأی در سامانه قابل مشاهده است.
۱۴٫ شماره تماس ستاد انتخابات برای پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی ۸۴۰۹۵۲۳۵ است.

گفتنی است، تعداد قطعی واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات ۲۹۴۲ نفر و تعداد نامزدها تا این لحظه ۱۵۹ نفر است و فهرست اسامی آن‌ها در سامانه جامع رسانه‌‌های کشور نیز در دسترس عموم قرار دارد.

  • بابک محمدزاده علمداری مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس سابق)و از فعالان رسانه ای باسابقه آذربایجان شرقی، نیز از جمله کاندیداهای این دوره از انتخابات می باشد.

لینک زیر:

https://e-rasaneh.ir/Certificate/73885

انتهای خبر