سریال دنبال دار مسمومیت دانش آموزان این بار در تبریز/ ۶۳ دختر بستری شدند

 دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند. به گزارش اعتدال آذربایجان، تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش […]

image_pdfimage_print
سریال دنبال دار مسمومیت دانش آموزان این بار در تبریز/ 63 دختر بستری شدند
 دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

۴۹ دانش آموز تبریزی تحت نظر پزشکی قرار گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به گزارش مسمویت تعدادی از دانش آموزان تبریزی گفت: با توجه به گزارش های رسیده به اورژانس مبنی بر ادعای وجود مسمومیت دانش آموزان، بلافاصله همکاران فوریت های پزشکی در مدارس حضور یافتند.

بهمن نقی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مداخلات صورت گرفته توسط اورژانس خوشبختانه اقدامات سرپایی انجام شده و تعداد ۴۹ دانش آموزان برای اطمینان خاطر خانواده ها و بررسی های بیشتر به مراکز درمانی اعزام شدند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دانش آموزان بستری در بیمارستان سینا تبریز

وی با اشاره به اینکه این حادثه در سه مدرسه سطح شهر تبریز اتفاق افتاده است گفت: اقدامات اولیه توسط اورژانس انجام شده است و خوشبختانه وضعیت پایدار و تحت کنترل کادر درمان قرار دارد.

نقی پور خواستار حفظ آرامش خانواده های دانش آموزان شد و افزود: وضعیت دانش آموزان مطلوب بوده و جای نگرانی نیست و شهروندان محترم و رسانه ها برای دریافت خبرهای تکمیلی می توانند از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

افزایش آمار مسموم شده ها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ترخیص ۵۰ تن از دانش آموزان دختر مسموم شده در سه مدرسه تبریز خبر داد.
امیر عزیزی بهروز شامگاه شنبه اظهار داشت: در حادثه مسمومیتی که در سه مدرسه تبریز در باغمیشه، باسمنج و ستار داداشی رخ داد، ۴۹ دانش آموز در ساعات اولیه به بیمارستان اعزام شده بودند و سپس ۱۴ دانش آموز دیگر نیز به این تعداد اضافه شدند و در مجموع تا این لحظه ۶۳ دانش آموز تحت مراقبت قرار گرفته اند.
وی از ترخیص ۵۰ نفر از این دانش آموزان با حال عمومی خوب خبر داد و افزود: حال عمومی پنج دانش آموزی که به صورت سرپایی و شخصا به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، خوب بوده و نیاز به بستری نداشتند و حال عمومی دیگر دانش آموزان بستری نیز مساعد بوده و در صورت ثبات حال عمومی به زودی ترخیص خواهند شد.

انتهای خبر