توصیه‌های استاندار به مدیران در اولین جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی در سال جدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیانات رهبری و دستورهای رئیس جمهور سرلوحه کار و تلاش مدیران استان در سال جدید خواهد بود. به گزارش اعتدال آذربایجان، عابدین خرّم ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری استان، پس از سخنرانی ویدیوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب و […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیانات رهبری و دستورهای رئیس جمهور سرلوحه کار و تلاش مدیران استان در سال جدید خواهد بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، عابدین خرّم ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری استان، پس از سخنرانی ویدیوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب و دستورهای راهبردی رئیس جمهور در آغاز سال جدید، سرلوحه کار مدیران استان در راستای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب و دولت سیزدهم خواهد بود.

 اظهار داشت: مدیران استان سال ۱۴۰۲ را همچون سال گذشته و بلکه با همت و انگیزه مضاعف شروع کرده‌اند و برنامه‌های خود را مبتنی بر شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای دولت پیش خواهند برد.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله مدیران، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه مدیران دولت مردمی قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روند همدلانه در سال جدید هم استمرار داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه مدیران در خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب، در پیشگاه خدا و خلق خدا شرمنده نباشیم و در محضر شهدا و امام شهدا به تکلیف خود عمل کنیم.

اعضای شورای اداری استان  امروز (دوشنبه) در ارتباط زنده تصویری با محل برگزاری گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی، به سخنان آیت‌الله رئیسی با محوریت تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در سال جدید گوش فرادادند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانداری برگزار شد.

انتهای خبر