کارت زرد برای مدیران کم کار در آذربایجان شرقی

معاون استاندار با انتقاد از مدیران کم کار تاکید کرد: به هیچ عنوان مدیرانی که جسارت، توان و شجاعت راهبری ندارند را تحمل نخواهیم کرد و فرصت های موجود در دولت سیزدهم را به پای مدیران کم کار و ترسو نخواهیم سوزاند.

image_pdfimage_print

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیران کم کار در استان کارت زرد می‌گیرند و اگر نتوانند به ریل توسعه استان بازگردند کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، محمد کلامی عصر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با انتقاد از مدیران کم کار در این حوزه، تاکید کرد: به هیچ عنوان مدیرانی که جسارت، توان و شجاعت راهبری ندارند و نمی توانند در راستای توسعه استان همگام و همقدم با مدیریت کلان استان باشند را تحمل نخواهیم کرد و فرصت های موجود در دولت سیزدهم را به پای مدیران کم کار و ترسو نخواهیم سوزاند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت قوانین مربوط به اخذ ضامن در قبال تسهیلات، گفت: وقتی قانون عنوان کرده است که در قبال تسهیلات بیش از یک ضامن اخذ نشود و یا پروانه بهره برداری درخواست نشود، بانک ها باید به آن عمل کنند.

کلامی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تمام دستگاه ها به ویژه بهزیستی و کمیته امداد باید وام های مشاغل خانگی را به سمت بانوان سرپرست خانوار سوق دهند و بانک های عامل نیز در بحث ضمانت این تسهیلات، بانوان سرپرست خانوار را تحت فشار قرار نداده و فراقانونی عمل نکنند.

وی افزود: بانوان بر حسب وظیفه مادری که دارند برخلاف آقایان نمی توانند در خارج از خانه و مسیرهای دور مشغول به کار شوند بنابراین وام های مشاغل خانگی معطوف به بانوان سرپرست خانوار شود.

کلامی با بیان اینکه عملکرد تمام دستگاه ها در حوزه اشتغال رصد می شود، گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی هر هفته پیشرفت کاری خود را در حوزه اشتغال به کارگروه اشتغال گزارش کنند تا مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی نیز تمام دستگاه ها را مورد رصد قرار خواهیم داد چه دستگاه هایی که با این حوزه مرتبط هستند و چه بانک هایی که با دستگاه اقتصادی کار می کنند.

انتهای خبر