چراغ دور جدید تغییرات مدیریتی استان در فرمانداری ها روشن شد؛ سرپرست فرمانداری بستان‌آباد منصوب شد

همزمان با شدت گرفتن شایعات مربوط به تغییرات مدیریتی در بدنه مدیریتی استان که بعد از سفر دو هفته پیش رئیس جمهور به آذربایجان شرقی و در بسیاری از محافل نقل می شود، اولین چراغ این تغییرات با تعیین فرمانداران جدید برای هشترود و بستان آیاد روشن شد.

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی، علیرضا توری به سمت سرپرست فرمانداری بستان‌آباد منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، همزمان با شدت گرفتن شایعات مربوط به تغییرات مدیریتی در بدنه مدیریتی استان آذربایجان شرقی که بعد از سفر دو هفته پیش رئیس جمهور به استان و در بسیاری از محافل نقل می شود، اولین چراغ این تغییرات با تعیین فرمانداران جدید برای هشترود و بستان آیاد روشن شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بستان‌آباد که روز شنبه برگزار شد، گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات وجهت‌گیری‌ها در این راستا باشد.

تراب محمدی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی‌شناسد.

محمدی، حذف رانت و روابط ناسالم اداری و عمل به وعده‌های دولت در همه زمینه‌ها را از جمله اولویت‌های مسؤولان استانی و درخواست‌های مردم از فرمانداران دانست که مدیریت استان نیز دنبال تحقق آنهاست.

وی در ادامه با برشمردن برخی از ظرفیت‌های شهرستان بستان‌آباد، تصریح  کرد: بخش گردشگری و معدنی از جمله ظرفیت‌های بالقوه منطقه در جهت توسعه است که باید مدیریت جدید با جدیت برای شکوفایی بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت معادن شهرستان تلاش کنند.

در پایان این مراسم  علیرضا توری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بستان‌آباد معرفی و از تلاش‌های ۱۵ ماهه ابوالفضل پاشایی در سمت فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.

علیرضا توری، متولد ۱۳۵۴ در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است. وی ۲۵ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد و پیش از این به مدت ۱۵ ماه سمت فرمانداری هشترود را بر عهده داشت.

انتهای خبر