دستگیری سارق محتویات خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری سارق محتویات خودرو و اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، سرهنگ “رمضان الهوردیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل و قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در […]

image_pdfimage_print

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری سارق محتویات خودرو و اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سرهنگ “رمضان الهوردیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل و قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران کلانتری ۱۹ اندیشه قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم ، اموال مسروقه قابل توجهی از قبیل تجهیزات برقی محتویات داخل خودرو کشف و متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت از محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ الهوردیان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، به شهروندان توصیه کرد: خودروها ،مجتمع های مسکونی و اماکن خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند



 

انتهای خبر