تصادف زنجیره‌ای در پاسداران سه فوتی برجا گذاشت

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: بعد از ظهر امروز براثر برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر اتوبان پاسداران، چند دستگاه خودرو دچار خسارات شدند و سه نفر جان باختند. به گزارش اعتدال آذربایجان، سعید صالح‌نیا در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سمند بین خودرو کمپرسی و میکسر سیمان به […]

image_pdfimage_print
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: بعد از ظهر امروز براثر برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر اتوبان پاسداران، چند دستگاه خودرو دچار خسارات شدند و سه نفر جان باختند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سعید صالح‌نیا در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سمند بین خودرو کمپرسی و میکسر سیمان به شدت مچاله شد و هر سه سرنشین سمند داخل خودرو جان باختند.

وی با اشاره به اینکه سایر خودروها دچار خسارات مالی شدند، گفت: آتش نشانان هر سه سرنشین متوفی خودرو سمند را با رعایت اصول ایمنی به بیرون منتقل کردند که فوت سرنشینان به تایید اورژانس هم رسید.

وی گفت: هم اکنون آتش نشانان مشغول اجرای عملیات ایمن سازی محل حادثه هستند.

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی هم با تایید جان باختن سه سرنشین ۵۸،۲۸ و ۲۹ساله خودرو سمند در دم، گفت: تنها مصدوم پراید که از عقب به کامیون برخورد کرده بود در محل توسط اورژانس درمان سرپایی شد.

انتهای خبر