نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: تدبیر سردار اوصانلو مهندسی دشمن در شمالغرب را ناکام گذاشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هدف دشمن ایجاد ناامنی و مشکلات و در نهایت تجزیه ایران بوده است که در نهایت این هدف را در حوادث سال قبل با صدای بلند فریاد زد اما نقشه دشمن پیاده نشد چون مانع بزرگی در شمالغرب به نام قرارگاه حمزه و شخص سردار اوصانلو در مقابل آنها […]

image_pdfimage_print
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هدف دشمن ایجاد ناامنی و مشکلات و در نهایت تجزیه ایران بوده است که در نهایت این هدف را در حوادث سال قبل با صدای بلند فریاد زد اما نقشه دشمن پیاده نشد چون مانع بزرگی در شمالغرب به نام قرارگاه حمزه و شخص سردار اوصانلو در مقابل آنها بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم تجلیل از سردار محمدتقی اوصانلو اظهار داشت: این برنامه تجلیل از مروت و مردانگی و تجلیل از کسی است که سالها در دوران دفاع مقدس از مردم و ایران اسلامی حفاظت کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاورد مبارزه مردمی است که از جان و مال خودشان گذشته‌اند؛ ۸ سال دفاع مقدس سند گرانبهای فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌هاست. امروز به برکت خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران در جهان از لحاظ امنیت حرف اول را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: پاسداری از دین و میهن تاج کرامتی است که هر قوم و هر ملتی به آن مفتخر شوند، عزیت می‌یابند و خداوند به میزان تلاششان در محافظت از دین و کشورشان بر عزت و افتخارشان خواهد افزود.

وی ادامه داد: ما امروز در اولین روز محرم جمع شده‌ایم تا از یار همیشگی سردار دل‌ها و همسنگر شهیدان باکری، زین الدین، شوشتری، رستم خانی و بیشتر فرماندهان نامی دفاع مقدس تجلیل کنیم؛ مردی که نام خود را به عنوان یکی از فاتحان خرمشهر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران ثبت کرده است. سردار اوصانلو کسی است که سالها برای آبادی و امنیت این آب و خاک تلاش کرده است.

حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه سردار اوصانلو بعد از جنگ در هرجایی که امنیت به خطر افتاده حضور داشته است، تصریح کرد: سردار اوصانلو سردار پرافتخار زنجانی در دفاع از حرم حضرت زینب(ع) هم آرام ننشست و راهی جبهه‌ها شد و با آزادسازی شهرهای مختلف سوریه از چنگ داعشیان دل حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت را شاد کرد.

وی ادامه داد: همین رشادت‌های سردار اوصانلو و دفاع از مناطق غرب به ویژه شمالغرب در مقابل گروهک‌های تروریستی باعث شد تا این سردار پرافتخار اسلام نشان فتح را از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا دریافت کند. مسائل امنیتی اجازه نمی‌دهد تا درباره ابعاد رشادت‌های این سردار بزرگ و خستگی ناپذیر بیش از این صحبت کنیم اما تاریخ قضاوت خواهد کرد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: باید گفت که این مرد بی ادعا هرچه داشته برای دفاع از مردم برکف دست گرفته و باید او و دیگر فرماندهان عزیز ما را بیشتر برای نسل جوان جامعه معرفی کرد. سردار اوصانلو رزمنده‌ای است که سالهای سال پاسدار انقلاب و اسلام بوده و این مرد شریف حقا شئون پاسداری را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: سردار اوصانلو چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن به مانند یک سرباز وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولات فقیه خدمت کرده است، او شجاعت را معنا بخشیده و اگر امروز رد و نشانی کمتر از دشمن می‌بینیم به خاطر شکستن هیمنه دشمن توسط امثال سردار اوصانلوهاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه ما به نسبت یک دهه قبل از امنیت قابل قبولی در شمالغرب کشور برخوردار هستیم، ابراز داشت: من به دلیل مسئولیتی که آن زمان داشتم وجب به وجب شمالغرب را دیده‌ام و مگر می‌شد که بعد از ساعت چهار بعد از ظهر در مناطق معمولی که امروز رفت و آمد شبانه روزی داریم، عبور و مرور کرد؟ اما امروز این امنیت به برکت فداکاری امثال سردار اوصانلو است.

وی ادامه داد: باید دید که دشمن چه هندسه‌ای در ذهن داشت و نتوانست آن را پیاده کرد، هدف دشمن ایجاد ناامنی و مشکلات و در نهایت تجزیه ایران بوده است که در نهایت این هدف را در حوادث سال قبل با صدای بلند فریاد زد اما نقشه دشمن پیاده نشد چون مانع بزرگی در شمالغرب به نام قرارگاه حمزه و شخص سردار اوصانلو در مقابل آنها بود. البته در سایر استان‌ها هم رزمندگان دلاوری چون زمان دفاع مقدس بوده است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: تدبیر سردار اوصانلو مهندسی دشمن را در این منطقه بهم زد و باید به این سردار دلاور دست مریزاد گفت.

انتهای خبر