فرماندار جلفا خبر داد: خسارت سنگین سیل به زیرساخت‌های جاده‌ای جلفا

فرماندار جلفا از ورود خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان در جریان وقوع سیل شب گذشته خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، ناصر عطاپور  اظهار کرد: از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ عصر جمعه به مدت یک ساعت شاهد وقوع سیل در بخش‌هایی از شهرستان بودیم. وی افزود: سیل شدیدی طی این مدت در روستاهای حوالی روستای […]

image_pdfimage_print

فرماندار جلفا از ورود خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان در جریان وقوع سیل شب گذشته خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، ناصر عطاپور  اظهار کرد: از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ عصر جمعه به مدت یک ساعت شاهد وقوع سیل در بخش‌هایی از شهرستان بودیم.

وی افزود: سیل شدیدی طی این مدت در روستاهای حوالی روستای گلفرج، جاده جلفا به سد ارس و مسیر کلیسا سنت استپانوس رخ داد که باعث بروز خساراتی شد. سنگلاخ‌هایی توسط سیل به جاده‌ها و محل تردد خودروها هدایت و راه بسته شد و به زیرساخت‌های مسیرها نیز خسارت زد.

وی تاکید کرد: از همان لحظه اول وقوع سیل، عوامل مدیریت بحران، اداره راهداری، منطقه آزاد ارس، شهرداری‌ها و سایر عوامل امداد و نجات با آمادگی کامل در میدان حاضر بودند.

عطاپور گفت: با همت عوامل مربوطه، مسیری که به طرف کلیسا بسته شده بود، بازگشایی شد و اکنون تردد برقرار است. مسیر روستای گلفرج نیز تقریبا در حال بازگشایی است.

وی افزود: خوشبختانه در این سیل، تلفات جانی نداشتیم و خسارت‌ها فقط به زیرساخت‌ها بوده و مقدار آن نیز پس از برآوردها و جمع‌بندی‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای خبر