خمز: مدیر ورزشی نیستم /برخی بازیکنان که می‌خواستم، اینجا نیستند

    سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص میزان رضایتش از نقل و انتقالات تیم، گفت: من فقط در خصوص کارهای فنی صحبت می‌کنم. مدیر ورزشی نیستم که راجع به نقل و انتقالات صحبت کنم. به گزارش  اعتدال آذربایجان، پاکو خمز،  امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه پیش از آغاز تمرین تیم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: […]

image_pdfimage_print

 

 

خمز: مدیر ورزشی نیستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص میزان رضایتش از نقل و انتقالات تیم، گفت: من فقط در خصوص کارهای فنی صحبت می‌کنم. مدیر ورزشی نیستم که راجع به نقل و انتقالات صحبت کنم.

به گزارش  اعتدال آذربایجان، پاکو خمز،  امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه پیش از آغاز تمرین تیم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمرینات پیش فصل خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. یکسری برنامه‌ریزی‌ها‌ نسبت به گذشته بهتر شده و می‌توانیم با هماهنگی باشگاه، برای سال‌های آینده بهتر از این هم کنیم. تمام هدفمان خوشحال کردن هواداران با انجام بازی‌های خوب است و با انرژی زیاد فصل را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان جذب شده کیفیت خوبی دارند، توضیح داد: بازیکنان جدید می‌توانند به تیم کمک کنند و من از این حیث رضایت دارم. همواره در تمام امور می‌توان بهتر از آن چیزی که عمل می‌شود را انجام داد؛ در مجموع بازیکنان‌مان کیفیت بسیار خوبی دارند.

خمز در خصوص قوانین نقل و انتقالاتی مبنی بر خارجی محسوب شدن بازیکنان لژیونر ایرانی و جذب مهاجم، بیان کرد: در این راستا می‌شد بهتر از این عمل کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بهترین بازیکنان تاریخ لیگ جذب شده‌اند، ادامه داد: بازیکنان باکیفیتی جذب شده‌اند؛ هر چند امکان دارد با آن چه که گفته می‌شود، موافق نباشم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا قول قهرمانی به هواداران می‌دهید؟ مطرح کرد: قول قهرمانی نمی‌دهم. اما قول می‌دهم تلاش بسیاری برای خوب بازی کردن و خوشحال کردن هواداران انجام خواهیم داد. اگر روی بازیکنان فشار قهرمانی ایجاد شود، به نفع تیم نیست.

وی در رابطه با حضور تراکتور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمام تمرکز من روی بازی با سپاهان است. بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از دیدار با سپاهان و پرسپولیس به بازی آسیایی فکر خواهیم کرد.

خمز در خصوص میزان رضایتش از نقل و انتقالات تیم، توضیح داد: من فقط در خصوص کارهای فنی صحبت می‌کنم. مدیر ورزشی نیستم که راجع به نقل و انتقالات صحبت کنم. در رابطه با برخی بازیکنان نظرم را اعلام کرده‌ام و یکسری از آنان جذب شده‌اند و می‌خواستم تعدادی از بازیکنان در تیم بمانند که به دلایل مختلف جدا شدند. اینکه صد درصد بازیکنانی که می‌خواستم در تیم حضور دارند، درست نیست؛ چرا که برخی بازیکنان که می‌خواستم، اینجا نیستند.

خمز در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بیان کرد: به نظرم در فصل گرما مشکل نداریم. عمده مشکل ما در فصل سرما است که هیتر کار کرده و باعث نرم شدن چمن می‌شود. پیشنهاد من کاشت چمن بود که انجام نشد.

وی در رابطه با جدایی علی شجاعی از تراکتور، گفت: شجاعی بازیکن خوب و باکیفیتی است که چند جلسه با ما تمرین کرد. اکنون به باشگاه دیگری می‌رود. شاید از نظر سبک بازی با تیم ما هم‌خوانی نداشت.

انتهای خبر