دبیری خبر داد: افزایش نظارت بر شهرداری در دوره جدید/ نگاه مالی به بیماران بیمارستان نداریم

رئیس جدید شورای شهر تبریز از افزایش نظارت نسبت به امور شهرداری در دوره جدید خبر داد.  به گزارش اعتدال آذربایجان، شهرام دبیری در نشست خبری عصر امروز که به مناسبت روز خبرنگار و در آمفی تئاتر بیمارستان ولی عصر(عج) برگزار شد، گفت: خبرنگاران، نقش مهمی در پایش مشکلات جامعه، و انتقال آن به مسئولان […]

image_pdfimage_print
رئیس جدید شورای شهر تبریز از افزایش نظارت نسبت به امور شهرداری در دوره جدید خبر داد. 

به گزارش اعتدال آذربایجان، شهرام دبیری در نشست خبری عصر امروز که به مناسبت روز خبرنگار و در آمفی تئاتر بیمارستان ولی عصر(عج) برگزار شد، گفت: خبرنگاران، نقش مهمی در پایش مشکلات جامعه، و انتقال آن به مسئولان و پیگیری رفع آن‌ها دارند.

وی که به تازگی به ریاست شورای شهر تبریز انتخاب شد، گفت: در ۱۶ سال خدمتم در شورا، به دور از هر رویکرد جناحی و سیاسی سعی کرده ام که به نفع شهر تبریز تلاش کنم و از این پس نیز چنین خواهد بود.

دبیری گفت: تعامل و اتحاد شورای اسلامی شهر را در یک سال آتی افزایش می‌دهیم.

وی ملاک موفقیت شهرداری را مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: شهرداری نمیتواند بگوید من موفق هستم چون فلان پروژه ی عمرانی را انجام داده ام، شهرداری زمانی میتواند بگوید موفق شده ام که مردم در مسائل شهری مشارکت داشته باشند .

رئیس هییت مدیره بیمارستان حضرت ولیعصر تبریز همچنین با بیان اینکه ما در این بیمارستان نگاه مالی به بیماران نداریم گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز با تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت و درمان و در قالب انعقاد قرارداد با تمامی شرکت‌های بیمه پایه فعالیت می‌کند و برای بیمه تکمیلی نیز قرار است مصوبه ای همه شمول داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در این بیمارستان، خدمات پزشکی ارائه شده هم سطح با اروپا، کانادا و حتی آمریکا را به مردم تبریز و آذربایجان ارائه می دهیم.

وی همچنین به مناست روز خبرنگار اعلام کرد، اصحاب رسانه در مراجعه به بیمارستان ولیعصر، با ارائه کارت خبرنگاری از تخفیف ۲۰ درصدی در بخش هتلینگ برخوردار خواهند شد.

 

انتهای خبر