فرمانده سپاه عاشورا: اصحاب رسانه، داعیه‌داران مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب و اسلام هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، قطعا رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیرزن خود را می‌طلبد که شما ها اصحاب قلم و مطبوعات هستید که در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود. به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار عباسقلی‌زاده در نشست اصحاب رسانه استان و رونمایی از فراخوان جشنواره رسانه ای کنگره ده هزار شهید […]

image_pdfimage_print

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، قطعا رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیرزن خود را می‌طلبد که شما ها اصحاب قلم و مطبوعات هستید که در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان، سردار عباسقلی‌زاده در نشست اصحاب رسانه استان و رونمایی از فراخوان جشنواره رسانه ای کنگره ده هزار شهید اذربایجان، اظهارداشت: انقلاب ما اسلامی است و به خاطر اسلام ناب محمدی، علوی، حسینی و ایرانی انقلاب کردیم؛ نه اسلام ابوسفیانی، اسلام معاویه‌ای، اسلام یزیدی و اسلام آمریکایی.

وی با اشاره این‌که ماموریت ما حفظ انقلاب است، گفت: حفظ انقلاب که همان حفظ اسلام است؛ دشمن با ما سر اسلام ناب سرجنگ دارد؛ ما اگر این اسلام محمدی و ایرانی را نداشتیم، دشمنی نیز نداشتیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که امام عزیز به ما یاد داد که ما بر سر اسلام ناب قیام کرده‌ایم؛ اذعان داشت: چنان‌که اصحاب سیدالشهداء در جنگ علیه باطل شهید و اسیر دادند، توهین و تهمت شنیدند و با تبلیغات شدید و منفی یزیدیان مواجه شدند.

وی با بیان این‌که دشمن ما هم سر از بین بردن جوانمردی، حیا، آزادمردی و… جنگ می‌کند، یادآور شد: مشکلات اقتصادی و… بهانه‌ای است که دشمنان به‌راحتی برای پیاده‌سازی اهداف خود زمینه‌سازی کنند.

سردار عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمن با ما جنگ ترکیبی دارد که علیه ما از سال‌ها پیش شروع کرده است که اخیرا نیز تهاجم خود را شدت بخشیده است.

وی ادامه داد: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، قطعا رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیرزن خود را می‌طلبد که شما ها اصحاب قلم و مطبوعات هستید که در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که شماها می‌توانید این دشمن خونی انقلاب اسلامی که سال قبل کمر بر نبرد با ما بسته بود را مغلوب سازید،  اذعان داشت: ما سال قبل در نبردی با این دشمن، نقاط ضعف و قوت خود را دانستیم؛ ما دارای یک مکتب قوی، ملت بزرگ و قوی و دارای یک رهبر بزرگ و قوی هستیم؛ در مقابل نیز یک دشمن بزرگ قوی داریم؛ اما ما با این ۳ مولفه، قطعا دست برتر را خواهیم داشت.

وی افزود: در دفاع مقدس، رزمندگان ما ۸ سال با کل دنیا جنگیدند و پیروز شدند؛ ما در فتنه خوارج گونه داعش با آن همه کشور حامی، جنگیدیم و پیروز شدیم.

شایان ذکر است، در پایان این نشست از پوستر جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی به‌دست سردار عباسقلی‌زاده، فرماندهی سپاه عاشورا  و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و دیگر پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه رونمایی شد.

انتهای خبر