اعتراف خمز: امروز ۱۰ درصد هم در حد خودمان نبودیم/ من این تراکتور را نساختم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پی شکست سنگین تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از عملکرد شاگردان خود پرداخت و حتی از بستن این تیم با غرور یاد کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم در سطح رقیب‌مان نتوانستیم رقابت […]

image_pdfimage_print

خمز: سپاهان خوب یارگیری کرده/ با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پی شکست سنگین تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از عملکرد شاگردان خود پرداخت و حتی از بستن این تیم با غرور یاد کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، پاکو خمز پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم در سطح رقیب‌مان نتوانستیم رقابت کنیم و آنها خیلی برتر از ما بودند. ما امروز نتوانستیم به نحوی که دوست داریم توپ را حفظ کنیم. فکر می‌کنم ۱۰ درصد از چیزی که باید باشیم نبودیم و سپاهان توانست پیروز شود.

وی درباره اینکه این دیدار یکی از خشن‌ترین بازی‌های لیگ بوده است، گفت: من این تیم را نساختم، چیزی که در ایران اتفاق می‌افتد این است که وقفه‌های زیادی در بازی ایجاد می‌شود، اما داور در سطح خوبی قضاوت کرد و فکر نمی‌کنم قضاوت او روی نتیجه تأثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به سؤالی مبنی اینکه چگونه می‌گوید تیم را او نساخته است، توضیح داد: در اکثر گزینه‌ها اینطور نبوده است!

خمز در مورد انتقاداتی که به کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان داشته است، تصریح کرد: در نتیجه فکر نمی‌کنم تأثیر داشته باشد، اما روی شکل بازی تأثیر داشت. این بدترین زمینی بود که من در ایران دیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیر باز شدن پنجره تراکتور در روند تیمش تأثیر داشته است، تأکید کرد: نه، ربطی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع به اشتباهات دروازه‌بان تیمش خصوصاً روی گل سوم سپاهان و ناهماهنگی او با خط دفاع سرخپوشان یادآور شد: در واقع در چنین بازی‌هایی وقتی شما اشتباه می‌کنید برای‌تان گران تمام می‌شود و گل می‌خورید. قضیه تنها گل سوم نبود و ما کلاً خوب بازی نکردیم. همه می‌گویند تراکتور بازیکنان خوبی دارد، ولی خوب بودن را بازیکنان باید در زمین نشان دهند، از بازیکن گرفته تا خود من. مسئولیت شکست اول با من است و شاید اشتباه کرده باشم. باز هم می‌گویم خوب بازی نکردیم.

خمز در پایان در مورد خریدهای تیمش و اینکه آیا خرید دیگری خواهند داشت، گفت: ما زمانی که تیم را بستیم با غرور این کار را انجام دادیم و الان هزینه آن را می‌دهیم!

انتهای خبر