مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: کاهش مشارکت؛ رمز آشوب در انتخابات ۱۴۰۲

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : اگر در فتنه ۸۸ روی سلامت انتخابات مانور داشتند و تقلب را رمز آن فتنه قرار دادند برای این انتخابات رمز آشوب را کاهش مشارکت قرار داده‌اند. به گزارش اعتدال آذربایجان، حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های […]

image_pdfimage_print

حمیدرضا مقدم‌فر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : اگر در فتنه ۸۸ روی سلامت انتخابات مانور داشتند و تقلب را رمز آن فتنه قرار دادند برای این انتخابات رمز آشوب را کاهش مشارکت قرار داده‌اند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های تبریز اظهار داشت:
امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه‌ جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌‌شویم علی‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز نایستاده‌ و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادوهای داخلی آنها و حامیان بد دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه به پیش می‌رود.

دهه ۹۰ دشمنان شدید‌ترین تحریم‌های اقتصادی و به تعبیر خود فلج‌کننده را علیه ملت ایران اعمال کرده بودند. در این بین طیفی از کارگزاران بر سر کار آمده بودند که تنها چشم به لطف و عنایت دشمنان داشتند و عامدانه و آگاهانه چشم برظرفیت‌های داخلی بسته بودند.

امروز دشمن در استمرار فتنه‌انگیزی‌های خود دو هدف حمله و تهاجم به رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ و سلب حمایت‌های مردمی از نظام اسلامی را ‌‌در دستور‌کار خود قرار داده است‌‌.

وقتی عامه مردم حتی کسانی که نارضایتی داشتند با خشونت‌های کلامی و رفتاری و عملکرد وحشیانه کسانی که با خط‌گیری از اپوزیسیون رسوا به جان و مال و ناموس مردم رحم نکردند و صراحتا شعار تجزیه ایران عزیز را سر می‌دادند مواجه شدند با بصیرتی مثال‌زدنی خط خود را از آنها جدا کردند و حتی اگر به مسئولان انتقاد داشتند از اینکه با آنان هم‌زبانی کنند پرهیز کردند. 

منبع :آناج

انتهای خبر