افزایش تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از افزایش تخلفات صنف طلا و جواهر در استان خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها گفت: با توجه به گزارش‌های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در حوزه طلا و جواهر باید با حضور گشت‌های مشترک بازرسی در […]

image_pdfimage_print

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از افزایش تخلفات صنف طلا و جواهر در استان خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها گفت: با توجه به گزارش‌های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در حوزه طلا و جواهر باید با حضور گشت‌های مشترک بازرسی در بازار طلا و جواهرات استان آذربایجان شرقی نسبت به بررسی این موضوع اقدام شود.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.

حضرتی ادامه داد: این گشت‌ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

انتهای خبر