عذرخواهی استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم؛ مدیرانی داریم که دروغ می‌گویند/ اولتیماتوم ۲۴ ساعته استاندار به مدیر آب و فاضلاب استان

خرم گفت: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می‌گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه مشکل مربوط به دستگاه‌های مسئول در این حوزه می‌شود.

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید میدانی از محلات تبریز در خصوص مشکل آب گفت: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم و هم مسئولین دروغ می‌گویند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، عابدین خرّم امروز در بازدید از شهرک باغمیشه به منظور ارزیابی و بررسی میدانی مشکل آب در این شهرک و برخی دیگر از شهرک‌ها و مناطق شمالی تبریز و در جواب انتقادات و گلایه‌های شهروندان در این زمینه اظهار داشت: بدون تردید حق با مردم است و از شهروندان بابت مشکلات آبی روزهای اخیر عذرخواهی می‌کنم چون ما مسئولان نوکر و خادم آنها هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می‌گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه مشکل مربوط به دستگاه‌های مسئول در این حوزه می‌شود که حوصله سرکشی و بازرسی میدانی و محله به محله را ندارد تا با احصأ مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه این بازدید که در حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان انجام شد و در گفتگو با مردم معترض منطقه گفت: مشکل از بی عرضگی سیستم این مجموعه است و اگر تا ۲۴ ساعت آینده مشکل آب تبریز حل نشود، مدیران این مجموعه باید جمع کنند و بروند.

انتهای خبر