تبریزی ها، تیم ملی کاتای ایران را سوم آسیا کرد

تیم ملی کاتای ایران در سومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که در کشور پالم بانگ اندونزی برگزار گردید موفق به کسب مدال ارزشمند برنز گردید. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان، تیم ملی کشورمان در شرایطی موفق به کسب مدال برنز گردید که هم مربی و هر سه عضو […]

image_pdfimage_print

تیم ملی کاتای ایران در سومین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که در کشور پالم بانگ اندونزی برگزار گردید موفق به کسب مدال ارزشمند برنز گردید.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی هیات کاراته استان، تیم ملی کشورمان در شرایطی موفق به کسب مدال برنز گردید که هم مربی و هر سه عضو تیم از شهر تبریز بودند.

مربی گری این تیم را سرپرست هیات کاراته استان اذربایجان شرقی اقای دکتر نیکو خصلت که از اساتید کار بلد و خوشنام کاراته کشور میباشند بر عهده داشتند و اعضای تیم کاتا نیز از کاتاروهای با تجربه کشورمان به نامهای احد شاهین فرزاد محمد خانلو و ارمین روشنی اسکویی تشکیل شده بود.

این تیم همراه با تیم والیبال کشورمان اولین کاروان وارد شده به دهکده بازیها در اندونزی بودند و روز شنبه ششم مهرماه ۹۲ نیز وارد فرودگاه تبریز خواهند شد.

گفتنی است، این تیم با همین کادر مربیگری نزدیک به یک ماه قبل نیز موفق به کسب مدال طلا از مسابقات لیگ جهانی استانبول شده بودند.                                                                                    

انتهای خبر