سخنگوی شورای شهر تبریز خبر داد: انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی شورا/ کمیسیون فرهنگی بالاخره به بانوی اول فرهنگ تبریز رسید!

حاجی زاده از مشخص شدن رئیس ۴ کمیسیون شورا خبر داده و از فسخ قرارداد قبلی طرح پارک نظامی تبریز سخن گفت. به گزارش اعتدال پرس، سخنگوی شورای اسلامی شهرتبریز پس از جلسه ظهر امروز این شورا، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اعلام مصوبات این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. سعید حاجی زاده […]

image_pdfimage_print

حاجی زاده از مشخص شدن رئیس ۴ کمیسیون شورا خبر داده و از فسخ قرارداد قبلی طرح پارک نظامی تبریز سخن گفت.

به گزارش اعتدال پرس، سخنگوی شورای اسلامی شهرتبریز پس از جلسه ظهر امروز این شورا، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اعلام مصوبات این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

سعید حاجی زاده با اشاره به قرار گرفتن لایحه سه فوریتی شهرداری تبریز در مورد تعیین تکلیف طرح پارک نظامی که کمیسیون ماده ۵ نسبت به لغو آن تصمیم گیری کرده بود؛ در دستور کار شورای شهر تبریز گفت: بر همین اساس تصویب شد که قرداد بین شهرداری تبریز و سرمایه گذار این طرح فسخ شده و بر اساس برآورد کارشناسی غرامت پیمانکار این طرح مضخص و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین اعضای کمیسیون ها و کمیته های شهرداری گفت: آقایان دکتر عابدزاده و دکتر حاجی پور به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز در شورای اسلامی شهرستان انتخاب گردیدند.

حاجی زاده با اشاره به برگزاری اولین جلسه ۴ کمیسیون شورا گفت: دکتر درسخوان به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، مهندس شهین باهر به عنوان رئیس کمیسیون عمران، دکتر عابدزاده به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و خانم حضرتی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورا انتخاب شده اند.

وی انتخاب روسای ۶ کمیسسیون دیگر شورا را منوط به برگزاری اولین جلسات این کمیسیون ها دانسته و افزود: طی هفته آتی اعضای کمیسیون ها جلسه برگزار کرده و رئیس کمیسیون ها را انتخاب خواهند کرد.

انتهای خبر