تراکتور از الشباب شکست خورد/ دلیل جالب ویرا برای شکست در عربستان+حاشیه ها

از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم الشباب عربستان شد و به این ترتیب صدر جدول گروهش را نیز از دست داد. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیروز به مصاف الشباب درعربستان رفت. تراکتورسازی در این […]

image_pdfimage_print

از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم الشباب عربستان شد و به این ترتیب صدر جدول گروهش را نیز از دست داد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیروز به مصاف الشباب درعربستان رفت.

تراکتورسازی در این دیدار یک بر صفر مغلوب حریف خود شد تا اولین شکست خود را در مسابقات امسال کسب کند.

تراکتور سازی در حالی با نتیجه یک بر صفر مغلوب الشباب عربستان شد که در نیمه اول چندین بار به شدت دروازه اش تهدید شد و نتوانست موقعیت گل خطرناکی روی دورازه حریف خود ایجاد کند. گل الشباب در دقیقه ۳۰ توسط ناصر الشمرانی به ثمر رسید. سرخ پوشان تراکتورسازی در حالی که نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به پایان رسانده بودند در نیمه دوم تلاش زیادی کردند تا دروازه الشباب را در ریاض باز کنند ولی مهاجمان این تیم تا پایان ۹۰ دقیقه  نتوانستند قفل دروازه حریف را بشکنند.

تراکتور سازی که با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم الشباب در صدر گروه a لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت با این باخت به مکان دوم جدول صعود کرد.تیم الجیش قطر هم با برتری سه بر یک مقابل الجزیره امارات هم امتیاز تراکتور سازی شد ولی به دلیل تفاضل گل ضعیفتر نسبت به تراکتورسازی در جایگاه سوم ایستاد. الشباب با ۷ امتیاز در صدر و الجزیره با یک امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

حاشیه ها:

در این دیدار تونی اولیویرا به دهنوی بازی نداد و در نیمه دوم گیلسون را جایگزین اکرامی و عابدینی که در بازیهای لیگ به میدان نرفته بود را جایگزین کاظمیان و گردانی را جایگزین ابراهیم زاده کرد.
مهدی کیانی در دقیقه شصت از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

تراکتور سازی هشت روز دیگر در تبریز میزبان تیم الشباب عربستان خواهد بود.

  سرمربی پرتغالی تراکتورسازی پس از شکست برابر الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت، تیمش در دیدار برگشت با حمایت طرفداران پرشور خود این باخت را جبران خواهد کرد.

تونی اولیویرا، سرمربی قرمزپوشان تبریزی در نشست خبری بعد از پایان بازی گفت که تیمش می‌تواند در دیدار برگشت با حمایت تماشاگران پرشور خود به پیروزی برسد و شکست برابر نماینده عربستان را تلافی کند: “در دیدار برگشت جبران خواهیم کرد؛ چرا که این دیدار در تبریز و مقابل تماشاگران پرشورمان برگزار می‌شود. تماشاگران برگ برنده ما در بازی‌های خانگی هستند.”

او افزود: “در نیمه دوم بهتر از الشباب کار کردیم و فرصت‌هایی را روی دروازه این تیم خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. همه چیز مهیای دیداری خوب و سطح بالا بود. تیم ما مجبور بود که از توپ‌های عرضی استفاده کند؛ چرا که هافبکی بازیساز چون کاماچو را در ترکیب نداریم.

 از دیگر حاشیه های قابل توجه این بازی حضور سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس، عزیز محمدی و …  به همراه محمد حسین جعفری در عربستان بود که به دعوت سفیر محترم ایران در عربستان در سفارتخانه کشورمان در ریاض هم حضور یافتند. 

انتهای خبر