نماینده بناب هم به صف مخالفان گفتگوی روحانی با اوباما پیوست

باقری بنابی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری افزود: به نظر بنده مکالمه ی تلفنی آقای روحانی با اوباما از حرکات نابجا و اشتباه دولت بود که در آخرین لحظات سفر رخ داد. به گزارش اعتدال پرس حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری بنابی نماینده ی مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در […]

image_pdfimage_print

باقری بنابی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری افزود: به نظر بنده مکالمه ی تلفنی آقای روحانی با اوباما از حرکات نابجا و اشتباه دولت بود که در آخرین لحظات سفر رخ داد.

به گزارش اعتدال پرس حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری بنابی نماینده ی مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آناج با اشاره به عملکرد دستگاه دیپلماسی در مذاکرات اخیر با آمریکا بیان داشت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری با خوشبینی تمام از اقدامات دولت حمایت کردند ولی برخی حرکات دولت را نابجا دانستند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری افزود: به نظر بنده مکالمه ی تلفنی  آقای روحانی با اوباما از حرکات نابجا و اشتباه دولت بود که در آخرین لحظات سفر رخ داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  ضمن تبیین عملکرد دولتمردان آمریکایی بعد از انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: بدون شک مذاکره به معنای رابطه نیست و باید دقت کنیم تا با شناخت حریف نرمش های لازم را داشته باشیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.

نماینده ی مردم بناب با اشاره به تفکرات معتدل و افراطی بر سیاست کشور آمریکا تصریح کرد: همانند کشور ما، دولتمردان آمریکایی نیز با توجه به منافع خود، خواهان یا مخالف مذاکره با ایران هستند، تا منافع کشور خود را تامین کرده یا مانع از به خطر افتادن منافع خود شوند.

بنابی با اشاره به اوضاع حاکم بر اقتصاد و سیاست آمریکا در روزهای اخیراظهار داشت: بدون شک تحریم به ضرر منافع کشور های اروپایی و آمریکایی نیز بوده، چرا که اوضاع آشفته ی اقتصادی این کشورها گویای این مطلب است

انتهای خبر